czwartek, 2 lipca 2015

KSIĄŻKI + OUTFIT

Zacznę może od wielkich podziękowań - 
dziękuje wszystkim obserwujących mojego bloga dobiło do ponad 130 obserwatorów
wielkie WOW - jedne z moich marzeń się spełniło za co bardzo dziękuje !
Jest to bardzo dla mnie motywujące .








"Kto czyta książki, żyje podwójnie"

Umberto Eco



Wiem, że zapewne większość z was woli oglądać filmy co mnie nie dziwi, bo ja sama czasami wolę obejrzeć film zamiast przeczytać lekturę, bo jestem zdania że nie powinno nam się narzucać tego co mamy czytać. Na swoim przykładzie wiem, że kocham czytać książki i dosłownie je "pochłaniam", ale tylko wtedy gdy  mi się podobają. Niektóre lektury czytam jeszcze do dziś, a niektórych do dzisiaj nie tknęłam. Osobiście wolę sobie sama wybierać co chcę przeczytać. Uwielbiam czytać książki w formie pamiętników oraz fantastyczno-naukowe. Nie lubię natomiast książek, które są napisane na podstawie horrorów lub odwrotnie. Dramaty i komedie też są w porządku, ale to raczej nie mój styl. Co najbardziej uwielbiam w książkach? Proste pytanie. Uwielbiam to, że z szarej nudnej rzeczywistości w kilka chwil mogę przenieść się do innego świata. Zapominam o swoich problemach, bo żyję problemami bohaterów. Zakochuję się w bohaterach , potrafię płakać a po chwili śmiać się, a to wszystko w przeciągu kilku wersów. No i gdy nadejdzie moment zakończenia książki - popadanie w dwutygodniową depresję. Mam tak po zakończeniu niektórych książek, nadal żyję tamtym światem i gdy rozmawiam z ludźmi myślę sobie "a co by tej sytuacji zrobił/a" ?


A ty - lubisz czytać książki?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Pomyślałam że Ci którzy nie interesują się książkami , czytaniem - nie zaciekawi ich temat powyżej
, więc postanowiłam zaprezentować 2 Outfity które nadadzą się na lato
- słoneczne dni
Od 3 dni jest u mnie cudna pogoda , na taką właśnie czekałam  !

Nie będę się tu rozpisywać - nie chcę was zanudzać .

1.








2.








63 komentarze:

  1. Ta drugą stylizacja bardzo fajna :) ją lubię czytać książki ale od razu wiem czy przeczytam ją do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta drugą stylizacja bardzo fajna :) ją lubię czytać książki ale od razu wiem czy przeczytam ją do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam czytać książki ale również tylko te, które sobie sama wybiore - przykładowo szkolnych lektur nienawidziłam ! :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czytac i dzisiaj sie pochlonelam nowa ksiazka :)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetna bluzeczka :3 muszę się przyznać, ze ja jestem ksiązko-holikiem. Czytam namiętnie bardzo dużo książek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam uwielbiam czytać książki, przenoszą do zupełnie innej rzeczywistości, której w nich jest tysiące!
    Outfity bardzo fajne, druga koszulka - taki szczery napis. :D
    ♡ jestebatmane ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Super outfity :)
    Ja uwielbiam czytać, właśnie wczoraj wzięłam się za 'Szukając Alaski' ♥

    Zapraszam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dołączam do zacnego grona obserwujących :)
    Świetne outfity, dobrze skomponowane i z humorem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadruk na koszulce super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam koszulki z napisami, widziałam ostatnio taki sam z małą mi, ale nie było mojego rozmiaru:(
    Mogłabyś kliknąć w link w najnowszym poście, będę mega wdzięczna!:*
    pozdrawiam

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham książki, dzisiaj byłam w książnicy i się obłowiłam w nowe kryminały. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post ;) Ja uwielbiam czytać książki. Gratuluje obserwatorów :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. książki? uwielbiam :) zwłaszcza te , które czegoś nowego nas uczą :)
    super blog !
    mała Mi też jest cool :D

    OdpowiedzUsuń
  14. hihi, druga koszulka świetna. :D ja uwielbiam czytać książki, ale nie lektury. :/ wielu lektur nie przeczytałam, bo po prostu wolałam czytać coś, co mnie zainteresuje, gatunek, który lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. super ciuchy :* i zdjęcia :) fajnie piszesz :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mała Mi jest najlepsza :). Co do książek to zgadzam się z Tobą w 100%, każdy powinien sam decydować jakie książki chcę czytać :).

    Pozdrawiam

    www.peacehappinessfamily.blogspot.tw

    OdpowiedzUsuń
  17. hej, ja również zaobsrwowałam! :)
    fajna notka! ja też uwielbiam czytac książki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te koszulki:D a co do książek to powiem Ci szczerze, że lubię czytać, jeżeli książka mnie wciągnie. Są niestety takie, które ze tak powiem dupy nie urywaja...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham czytać, książka to moje drugie imię, haha :D a ta druga koszulka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post, ja uwielbiam czytać książki :D
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post, przyjemnie się czyta. Zapraszam do mnie :) http://kamienne-oblicze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Można spytać, gdzie kupiłaś tą koszulkę z Małą Mi? :D genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w chińczyku , ale pełno ich na allegro :D

      Usuń
  24. świetne spodenki ;D
    ja szczerze jakoś za bardzo nie lubię czytać , w sumie nie wiem czemu :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Też lubię książki :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zacznij na pewno się odwdzięczę.

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam książki i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  28. This is so fun to read, thanks for sharing<3 Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie dostałas nominacje ode mnie, ale przeczytałam ze nie :( Oki :)
    Pozdrawiam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Skąd jest ta suuuper koszulka z 1 stylizacji? <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście, że uwielbiam czytać książki! :)
    Świetne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny post, i fajne koszulki mam pytanie gdzie je kupiłaś?

    http://imnotafraidanymore147.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny post, i fajne koszulki mam pytanie gdzie je kupiłaś?

    http://imnotafraidanymore147.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super mam taki sam podkoszulek :D
    Obserwacja za obserwacje? :D Daj znać u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne ubrania. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Pewnie nie wyróżnię się w tle tylu komentarzy, ale cóż....
    Nie zamierzam się tu wypowiadać o ciuchach - nie mój styl. Mimo to, muszę powiedzieć, że bluzka na ostatnim zdjęciu jest świetna.
    Co do książek - różnie bywa. Oczywiście nie do wszystkich lektur należy przyszyć łatkę "beznadzieja". Na przykład "Mały Książę" - od samego początku byłam i jestem nią zauroczona.

    http://lalkazsaskiejporcelany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też tak mam, że po skończonej książce jeszcze przez długi czas rozmyślam o losach bohaterów. Niektóre tak mi zapadają w pamięć, że już minęło kilka lat od przeczytania, a nadal mam w głowie niektóre cytaty i sytuacje, które się w niej pojawiły.
    Bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam podobnie jak ty. Ja uwielbiam czytać książki bardzo się z nimi zzywam szybko czytam książki lecz jeśli jest świetna to staram się jak najdłużej czytać chociaż zazwyczaj jest odwrotnie :D zapraszam do mnie blog przede wszystkim o książkach może Cię coś zainteresuje :) ja obserwuje bardzo podoba mi się twój blog :)

    Żyj wyobraźnią ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz że jeszcze jeden ale tak klikam w swój blog i coś nie działa mam nadzieje że teraz lepiej i będziesz mogła mnie odwiedzić :)

      Żyj wyobraźnią ♥

      Usuń
  39. A ja dołączam do tych obserwatorów i życzę ich jeszcze więcej! :) Ja jestem wielką kinomaniaczką, ale książki również bardzo często czytam. Zgadzam się jak najbardziej z tym cytatem! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym rozwoju bloga :)
    Pytałaś u mnie o obserwację, jasne, że tak, dodaj, daj znać w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post <3 widać że włożyłaś w niego dużo pracy
    Śliczny wygląd bloga :* i meega zdjęcia
    Czekam na kolejny wpis <3 Pozdrawiam cieplutko

    Zapraszam na konkurs - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ty piszesz to każdemu? Kopiuj, wklej :)

      Usuń
  42. Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu ;P
    Uwielbiam bluzki z małą Mi :D
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja lubię czytać książki, ale ostatnio w ogóle nie czytam.
    Wchmurach12.blogspoy.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mega lubię czytać książki :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Książki faktycznie są doskonałym sposobem na oderwanie się od naszej szarej rzeczywistości. Co do lektur, to z jednej strony ich narzucanie działa odpychająco na większość uczniów, ale właśnie... nie na wszystkich. Gdyby nie to, że takie, a nie inne pozycje pojawiały się w spisie lektur, to na pewno nie poznałabym wiele wartościowych książek. Poznawanie literatury przez pryzmat historii czy poszczególne epoki, też jest ciekawe. Dzięki czytaniu wskazanych książek lepiej odnajdywałam się w poszczególnych okresach literackich i dzięki temu prace klasowe z języka polskiego nie były wielkim problemem. Ostatecznie zaprowadziło mnie to aż na filologię polską, tam to dopiero da się odczuć, co to jest kanon lektur. xD Mimo to nadal czerpię przyjemność z czytania. :)
    Ładne stylizacje. ;)

    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam te koszulki, pierwsza jest mi bardzo dobrze znana i widziałem ją w wielu odsłonach w różnych etapach mojego życia, także przynosi wspomnienia :D /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję 130-obserwatorów i życzę ich jeszcze więcej :) Bardzo lubię czytać książki, ale przez natłok mych obowiązków niestety nie mam zbyt wiele czasu :/
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja bardzo rzadko czytam książki, i to jest właśnie błąd :/

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgadzam się z Tobą w stu procentach, niestety sama nie mam wiele czasu na czytanie. Gratuluję tylu obserwatorów, sama niedawno zaczęłam prowadzić bloga i marzę o osiągnięciu takiego sukcesu. Pozdrawiam:) http://strawberryappledream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgadzam się z Tobą w stu procentach, niestety sama nie mam wiele czasu na czytanie. Gratuluję tylu obserwatorów, sama niedawno zaczęłam prowadzić bloga i marzę o osiągnięciu takiego sukcesu. Pozdrawiam:) http://strawberryappledream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam czytać książki;)
    Obserwuję, liczę na uczciwy rewanż:)

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo lubię czytać, super spodenki z pierwszego zestawu ;). Obserwuję ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥