czwartek, 4 czerwca 2015

STRES


Hej
Muszę Wam przyznać, za co możecie być źli, że przez to WSZYSTKO (szkoła , nauka,ładną pogodę) mało kiedy myślę o blogu. Jedynie wieczorem. Szczerze mówiąc, to po prostu nie mogę znaleźć chwili, żeby usiąść i cokolwiek Wam napisać ponieważ, większość wolnych chwil spędzam ze znajomymi. Na szczęście dzisiaj wieczorem stwierdziłam, że wrócę do domu już o 18, a nie po 21, żeby mieć taki spokojniejszy wieczór i czas na napisanie posta, obejrzenie serialu. Mimo tego, że kocham spędzać czas z przyjaciółmi, to taki spokojny wieczór w samotności każdemu czasem się przyda.
Drugim powodem jest blogger , który strasznie mnie irytuje ... jak wam już wspominałam po prosu nie wiem jak o wytłumaczyć . Może o moja wina , ale naprawdę nie rozumiem tu niczego
Wygląda to mniej więcej tak :

 
Proszę o podpowiedzi na tego temat .
Jeżeli na moim blogu też tak wam się pojawia piszcie w komentarzach 






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie chcę znowu pisać do Was zwykłego posta o codzienności, więc pomyślałam, że mogłabym dzisiaj Wam podać kilka pomysłów, na odstresowanie się.
Wpadłam na to głównie dlatego że na co dzień spotykamy się z tego typu "objawiamy" .

Ale skąd bierze się stres? Zazwyczaj pojawia się w sytuacjach, gdy mamy zbyt wiele spraw na głowie. To kłótnia z przyjaciółką, to sprawdzian z matematyki, to zadanie domowe, to złe samopoczucie, to wiele obowiązków, problemy sercowe. Przelatują nam przez głowę wtedy setki myśli, nie potrafimy skupić się porządnie na jednej czynności, zaczynami się denerwować, trzęś się, myśleć tylko o tym, że nie zdążymy wykonać tych wszystkich zajęć. Jednym z najlepszych sposobów byłoby po prostu nie branie na siebie aż tylu obowiązków, bo człowiek nie jest w stanie ogarnąć tylu rzeczy naraz. Żyje w ciągłym stresie, pod presją... Jednak co zrobić gdy mimo wszystko, przy najzwyklejszych czynnościach dopada nas stres?

♥Zapomnieć o wszystkim- jeden ze sposobów na odstresowanie się, jest po prostu zapomnienie o problemach. Zrobienie czegoś, co sprawia nam przyjemność i skupi nasze myśli na czymś miłym i przyjemnym, a nie tylko na złych stresujących nas rzeczach.
♥Śpiew- słyszałam, że śpiewanie pozawala uwolnić się od stresu. Ale sama też nieraz się o tym przekonałam. Lubię włożyć do uszu słuchawki, puścić muzykę najgłośniej jak się da, śpiewać i tańczyć przed lustrem. To faktycznie działa! Od razu czuję się szczęśliwa    

♥Posłuchać muzyki- mnie bardzo uspokaja posłuchanie muzyki. Gdy mam jakiś problem lubię położyć się wygodnie w łóżku, puścić ulubioną piosenkę i zamiast skupiać się na swoich trwogach, skoncentrować się na tekście
piosenki, rytmie muzyki...

♥Poczytać książkę-  Od niedawna polubiłam czytać książki , zakochałam się ! Tak jak nieraz o mówię , lubię to uczucie gdy podczas czytania przenoszę się do świata bohaterów, czuję się z nimi związana, czuję się jedną z nich. Przeżywam to co oni przeżywają. Nie mam wtedy czasu na myślenie o swoich problemach! Nie mam czasu na stres! Przecież muszę skupić się na tym, co właśnie dzieje się tam, w tym drugim świecie.



♥Zrelaksuj się- jeśli Twój poziom stresu nie jest jeszcze zbyt wysoki, łatwo Ci się będzie zrelaksować. Weź ciepłą kąpiel , poćwicz , pomaluj sobie paznokcie - mnie to bardzo relaksuje


♥Wyżycie się, wygadanie, wyżalenie- kolejnym sposobem na pozbycie się stresu jest, jak wiadomo, po prostu wygadanie się! Nie masz przyjaciółki, przyjaciela, jakiejkolwiek osoby której ufasz? Wyjmij zeszyt, wypisz tam wszystko co cię wkurza, wypisz to w notatkach w telefonie, czy w wordzie na komputerze. Najlepiej się wygadać! Ale niektórym też to nie wystarcza. Wolą się wyżyć, wykrzyczeć. Pójdź na spacer do lasu, wykrzycz swoje smutki, porzucaj kamieniami. Może się to wydawać śmieszne, ale taka prawda, niejednej osobie by to pomogło. Bardzo polecam książkę typu - "zniszcz ten dziennik" naprawdę działa !

No to na tyle. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, że moje rady pomogą Wam choć w jakiejkolwiek części pozbyć się stresu


A jakie są Twoje sposoby na odstresowanie?
Zapraszam do dyskusji w komentarzach


22 komentarze:

  1. Wygląd jest w porządku, normalnie się wszystko pojawia :)
    Mój sposób na odstresowanie to sen albo słodycze :D

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny! Jasne, że obserwujemy ja już czekam na Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na odstresowanie zawsze slucham muzyki lub uprawiam sport ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko ok, wyświetla się poprawnie. Może chwilowo coś blogger bzikował :)
    Na stres ? Wielki kubeł lodów czekoladowych, film ... no i niestety czasami papieros (wiem, karygodne)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wszystko się wyświetla xd
    Hahah Pamiętam jak przed testem 6klas zrobiłam 10 pajacyków (tak w spódniczce) i normalnie, bez stresu weszłam napisać test ;D
    www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :)
    Śpiew naprawdę uwalnia od stresu :D
    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piwo z przyjaciółmi ;)

    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co się stresować! Musisz trochę odpocząć i się porządnie zrelaksować, trzymam kciuki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuchanie muzyki.. Albo bieganie ;) ale to juz bardziej jak jestem wsciekla.. Ale tez pomaga na stres.. Na chwile przestaje myslec i wyzywam sie na swoim ciele. (oczywiście w dobry sposób! :D)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na stres na mnie najlepiej działa muzyka i sen, albo odpoczynek na świeżym powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś tak naturalnie jestem anty-stresowa, nie wiem skąd się to bierze :) Ale nie przejmuję się wszystkim za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak się stresuje to głęboko oddycham i słucham ulubionej muzyki, zawsze pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post, ja raczej w ogóle unikam stresu, wszystkie ewentualnie stresujące sytuacje przekuwam w coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już obserwuję cię od jakiegos czasu ;) czekam na rewanż ;)
    pinuphair-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. słuchanie muzyki zawsze pomaga się odstresować :)
    pytałaś o wspólną obserwację, ja już :))
    julia-del-rey.blogspot.com[klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. ekstra rady :)

    mogłabyś poklikać? http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko się wyświetla :) fajny post <3

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie wszystko normalnie się wyświetla :)
    ja lubię spędzać czas na dworze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na szczęście bardzo rzadko się stresuję :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ~Uroczy wpis, ciekawe porady, ja jak sie stresuje to jem duzo slodyczy ^.^

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥