poniedziałek, 22 czerwca 2015

Soon holiday - rain

Nie wiem jak i kiedy ten dzień mi tak zleciał , ale ciesze się, ze udało mi się zrobić kilka pożytecznych rzeczy. Takie jak posprzątanie swojego pokoju itd . Czy można je nazwać pożytecznymi ? Chyba tak . Normalnie poniedziałki ( tak jak inne dni tygodnia ) spędzam w łóżku , przynajmniej ostatnimi czasy tak się dzieje , ale dzisiaj o dziwo nie miałam "czasu - chęci" na krótką drzemkę ( która zazwyczaj  jest codziennością  ) .
Nie mogę uwierzyć że za niecałe 4-5 dni rozpoczną się oficjalnie wakacje ! Jeeej , niestety pogoda nie daje tego we znaki , a szkoda . W sumie jestem "troszkę" zawiedziona , a na myśli mając "troszkę" myślę - BARDZO . Ciągle pada , chwilami wyjdzie słońce ale jest to zaledwie kilka minut .





Nie nawiedzę takiej pogody , nie idzie wyjść na świeże powierzę , pograć , pospacerować bo nie chcemy żeby zastała nas jakaś przykra niespodzianka - mowa tu o deszczu  .







Szkoda wypisywać na ten temat i truć się niepotrzebnie takimi bzdurami . Lepiej zajmijmy się plusami tego tygodnia , weekendu .

Byłam na filmie Science Fiction - "Jurassic World"
Szczerze mówiąc nie lubię fantastycznych filmów , wole na faktach , dramaty itd , ale stwierdziłam że nic mi się nie stanie jeżeli obejrzę .
Pomijając ten szczególik film  bardzo mnie się spodobał .
Dodam że film był  bez lektora . Przyznam się nie byłam jeszcze na takim filmie , ponieważ uważałam że nienadążne , że nie będę mogła skupić się na sensie filmu ... ale jednak się pomyliłam i nic nie stawało mi na przeszkodzie . Wszystko dokładnie zrozumiałam , nie było takiego momentu że nie nadążyłam . 
Bardzo polecam ten film ( w dodatku jeśli lubicie odrobinę dreszczyku )

❀❀❀❀❀❀❀❀


32 komentarze:

  1. ciesz się samym faktem, że będą wakacje, bo chyba lepsze wolne deszczowe dni, niż siedzenie w szkole, a potem nauka :) jeszcze pamiętam jak to było za czasów szkolnych :P

    OdpowiedzUsuń
  2. pełna zgoda z koleżanką powyżej :D Jurassic World osobiście mnie znudził, ale to kwestia gustu, albo tego, że kiedyś "jarałam" się pierwszą częścią, potem drugą, a potem mi to spowszedniało. Ucz się języka to lektor i napisy nie będą Ci potrzebne :)
    greetings,
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda nie dopisuje, ale jak tylko zaczną się wakacje na pewno się poprawi ( a przynajmniej mam taką nadzieję )
    Pozdrawiam , afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda nie dopisuje, ale jak tylko zaczną się wakacje na pewno się poprawi ( a przynajmniej mam taką nadzieję )
    Pozdrawiam , afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wybieram się na ten film, słyszałam że świetny :) !

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! :)
    U mnie też pogoda nie dopisuje :/
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są mega :) Tak na marginesie, także byłam na tym filmie, ale średnio mi się podobał :D
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. no niestety pogoda nie zachwyca,ale miejmy nadzieję,że się zmieni!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. miejmy nadzieję że pogoda się poprawi ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Kij z pogoda xd ważne ze wakacje i siedzenie do godz 5 rano xD
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie lubię jak pada w wakacje, a u mnie w tym roku też ta pogoda wciąż niestabilna :/

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER ZDJĘCIA. PAMIĘTAM SKALNIAKI JAK SAMA MIAŁAM NA PLACU!

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie dzisiaj cały czas pada -_-

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie lubię takiej pogody.. Dzisiaj wracałam z szkoły i oczywiście przywitał mnie deszcz.
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    ♦ dream-destinationn.blogspot.com - Kliik! ♦

    OdpowiedzUsuń
  15. Pogoda jest straszna, ten deszcz... chciałam iść w sukience za zakończenie roku, ale chyba jednak będą to spodnie.
    Pozdrawiam.
    Deep In Dreams

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie dzisiaj tak deszczowo, nienawidzę ale dobrze, że siedzę w domu :D wakacje mam już długo ! :D hehe Cieszę się razem z wami nadchodzącymi wakacjami :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. udanych wakacji:) również obserwuje:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. pogoda jest idealna do siedzenia przed kompem i komentowania blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie bardzo deszczowo! Mam nadzieję, że w wakacje się poprawi! Udanych wakacji.

    Obserwujemy? Ja już, liczę na rewanż :)

    http://rosalie-rosaalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. A u nas od dłuższego czasu na Tajwanie ponad 30°C i dzisiaj w końcu spadł deszcz :). Więc jeśli brakuję Tobie słońca to zapraszam na Tajwan :).
    Co do filmu to też na nim byłam i również wystawiam pozytywną opinię mimo, że nie przepadam za takimi filmami :).

    Pozdrawiam :)

    www.peacehappinessfamily.blogspot.tw

    OdpowiedzUsuń
  21. W ubiegłym tygodniu byłam na wycieczce klasowej w Rzeszowie i też byłam na tym filmie. Podobał mi się :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też nie przepadam za fantastycznymi filmami ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie także jest taka pogoda :/
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. łał super zdjęcia ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż :3
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wreszcie będą 2 miesiace wolnego ;)
    Chciałabym zaprosić Cię na konkurs, w którym do wygrania jest 420 zł w sklepie Sheinside
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Wakacje o tak :D

    http://heartydayroutine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. właśnie zastanawiam się nad pójściem do kina na jurassic world :) chętnie bym obejrzała tylko czekam aż może pojawi się w pobliskim mi kinie :/ oby.. :/ ja nie lubię gdy pada deszcz :/ choć lubię chodzić na spacery lub pobiegać jak jest czyste, świeże powietrze a słońce ładnie odbija się od kropli deszczu ^^
    co powiesz na wspólną obserwacje? :) daj znać u mnie ;)
    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze tylko kilka dni i wakacje ! :D
    Pogoda jest beznadziejna i zamiast wychodzić na lekcjach na dwór, siedzimy w klasach bo pada :(

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Też obserwuje ;)

    http://sandrayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję również :)
    http://fashionfoto55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥