środa, 24 czerwca 2015

LUCLUC.PL


Hej dziś troszkę o firmie LUCLUC.PL  . Jest to zagraniczna firma , ale wielkim plusem jest to , że mają darmową wysyłkę , bez kwoty minimalnego zamówienia . Można tam znaleźć naprawdę ciekawe rzeczy , za niewielką kwotę . Często pojawiają  się promocje , które są bardzo korzystne np: T-Shirt za jedynie 0.1$ przeliczając na złotówki , wychodzi niewiele . Od niedawna z ich strony można zamówić ubrania przez telefon . Dzięki szybkiej funkcji możemy to zrobić wszędzie . Poniżej pokaże wam rzeczy które spodobały mnie się najbardziej i które chętnie bym założyła .

♥♥♥♥




1
/2/3
♥♥♥♥


1
/2/3
 ♥♥♥♥


 1/2/3
 ♥♥♥♥

1
/2/3
♥♥♥♥


1
/2/3
 ♥♥♥♥


1
/2/3

♥♥♥♥

**KONKURS**

Wystarczy poklikać w linki i podać przyjemniej 8 cen ubrań
(sprawdzam)
Każda osoba która uczciwie wykona zadanie zostanie polecona w następnych 3 notkach

**Osoby , które podadzą wszystkie ceny zostaną dodane do opisu na blogu przez miesiąc .**

+  obserwacja każdej osoby biorącej w konkursie

36 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy, szczególnie z 4 zdjęcia. Obie pary butów są super. Oczywiście poklikane.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się tylko nad jakością tych rzeczy!? Pozdrawiam

    www.peacehappinessfamily.blogspot.tw

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane w 6 rzeczy ;)
    Zapraszam: http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam o tym sklepie, a całkiem ciekawe rzeczy tam są. :)
    Pozdrawiam, Illuzjonistka.
    http://illuzjonistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym sklepie, ale bardzo ciekawe ubrania :).
    Pozdrawiam.
    Deep In Dreams

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze słyszę o tym sklepie.. ale ciuchy6 mają zaczepiste.. *,*
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ubrania. Na pewno zajrzę do tego sklepu. :)

    dree1999.blogspot.com

    /Dree.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ubrania :)
    Poklikane ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy! :D
    Poklikałam.
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog, obserwacja za obserwacje? Jestem początkująca i chciałabym wystartować z obserwatorami,zaobserwuj mnie i odezwij się w komentarzu pod notka jako kto obserwujesz podając link do bloga,zrewanżuje się, pozdrawiam http://fashionexams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobaja mi się numer 5 i 7 :D
    Pozdrawiam! :3
    http://onlyshadowonthesky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ubarania :) Poklikałam :D
    ------
    różowe szorty: USD $20.99
    torebka: USD $33.99
    buty: USD $48.99
    crop top: USD $10.99
    bluzka w paski: USD $16.99
    szary crop top: USD $15.99
    jeansy: USD $30.47
    spodnie w gwiazdki: USD $29.99
    jeansy z dziurami: USD $27.88

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne ciuszki :)
    koszulka - 18,99
    spodnie - 25,99
    okulary - 7,99
    buty - 76,99
    koszula na ramiączkach - 17,57
    boyfriendy - 32,66
    crop top - 12,99
    spodenki z wysokim stanem - 18,99
    pierścionek - 4,67
    pudrowe spodenki - 20,99
    różowe buty - 48,99
    crop top - 10,99
    bluzka - 16,99
    crop top - 15,99
    jeansy - 30,47
    jeansy w gwiazdki - 29,99
    jeansy z dziurami - 27,88
    i to wszystko :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne rzeczy wybrałaś *.* crop top i pastelowe spodenki jak najbardziej i w moim stylu ♥
    nie miałam pojęcia, że mają darmową wysyłkę :O to zmienia postać rzeczy :))
    ceny pierwszych 8 ubrać po kolei:
    $18,99
    $25,99
    $7.99
    $76,99
    $17,57
    $32,66
    $12,99
    $18,99
    powodzenia we współpracy ;*
    3maj się ;D

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. również współpracuje z tą firmą, klikłam w pare rzeczy, ale w podawanie cen się nie bawie :) miłoby mi było gdybyś u mnie po prawej klikła w 3 banery :)
    Chciałabym zaprosić Cię na konkurs, w którym do wygrania jest 420 zł do wykoszystania w sklepie Sheinside!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta firma ma genialne ciuszki <3 ostatnio zaproponowali mi współpracę :D
    oczywiście poklikałam :)

    zaobserowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :3
    ❤ zapraszam do mnie - http://donutworrybehappy.blogspot.com/2015/06/little-throwback-to-may-tragedia-z.html ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne rzeczy, najbardziej mi się podobają buty :)
    koszulka - 18.99
    spodnie - 25.99
    okulary - 7.99
    buty - 76.99
    koszula na ramiączkach - 17.57
    boyfriendy - 32.66
    crop top - 12.99
    spodenki z wysokim stanem - 18.99
    pierścionek - 4.67
    pudrowe spodenki - 20.99
    różowe buty - 48.99
    crop top - 10.99
    bluzka - 16.99
    crop top - 15.99
    jeansy 1 - 30.47
    jeansy 2 - 29.99
    jeansy 3 - 27.88
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne rzeczy wybrałaś :)
    poklikane
    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaobserwowane :) rzeczy są świetne, kilka naprawdę wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten staniko-gorset (to się jakoś profesjonalnie nazywało, no wiem) jest supeł ładny. Nosiłabym go. :3

    OdpowiedzUsuń
  21. kliknęłam w kilka linków :)

    Dziękuje za komentarz na blogu! Jeśli masz czas to wpadnij ponownie :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  22. 1.White Sleeveless Chiffon Blouse with Pockets $17.57- idealna na każdą okazję
    2.Dark Blue Floral Printed Strappy Crop Top $12.99 - <3 i tyle wystarczy ;)
    3.Black Pu Zipper Shoulder Bag $ - świetna torba
    4.Black Floral Print Scoop Crop Top $10.99 - to bym najchętniej ubrała :p
    5.Darkwash Blue Ripped Cut-Outs Jeans $27.88- po prostu świetne
    6.Gold Ecg Exquisite Design Alloy Ring $4.67-jakiś drobiazg też się przyda ;)
    7. Pink Drawstring Waist Skorts $20.99- lekkie i komfortowe, idealne na ciepłe dni ;)
    8 Pink Snake Printed Plat Shoes $48.99- super

    wszystkie ciuchy fajne, jednak te jak dla mnie najlepsze ;)

    zapraszam do mnie http://takatamona93.blogspot.com wróciłam po dłuższej nieobecności ;)

    pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne ciuchy ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne rzeczy, poklikałam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny Wybór!

    koszulka - 18,99 spodnie - 25,99 okulary - 7,99
    buty - 76,99 koszula na ramiączkach - 17,57 boyfriendy - 32,66
    crop top - 12,99 spodenki - 18,99 pierścionek - 4,67
    różowe spodenki - 20,99 torebka- 33,99 różowe buty - 48,99
    crop top - 10,99bluzka - 16,99 crop top - 15,99
    jeansy - 30,47 jeansy gwiazdki - 29,99 jeansy z dziurami - 27,88

    Pozdrawiam i obserwuję

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikałam we wszystko, a ceny wklejam tych ulubionych :))

    LUCLUC White Coke Cup Printed T-Shirt - USD $18.99
    LUCLUC White Sleeveless Chiffon Blouse with Pockets - USD $17.57
    LUCLUC Dark Blue Cut Out Denim Shorts - USD $18.99
    LUCLUC Pink Drawstring Waist Skorts - USD $20.99
    LUCLUC Black and White Striped Lace Panel T-Shirt - USD $16.99
    LUCLUC Darkwash Blue Skinny High Rise Jeans - USD $30.47
    LUCLUC Dark Blue Floral Printed Strappy Crop Top - USD $12.99
    LUCLUC Black Buckle Strap Heavy Bottomed Sandals - USD $76.99

    >> beauty beast << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystko śliczne :)
    http://cierpieniepokrytetatuazem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne te ubrania. Sama chętnie bym je kupiła ! :) Zapraszam do mnie: www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne ciuszki, poklikane!
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę. ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna na koszulka z koronką!
    http://flawless-space.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. naprawde sliczne ubrania,masz swietny gust:))))))
    ja dopiero zaczynam , zapraszam http://plaguee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. pomogłabyś mi w 1 sprawie z LucLuc ?

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥