piątek, 5 czerwca 2015

Lato pełną parą !


Witajcie ! 
( Przepraszam że to 2 post w tym tygodniu nie bijcie , ale dam wam spokój w następnym . Mamy cudną pogodę i nie obyłoby się posta + zdjęcia  ) Ostatnio jeśli nie jesteście nolife'ami zauważyliście z pewnością, że słońce nas nie oszczędza. Jak dla mnie bomba ! Uwielbiam gdy świeci słońce - w sumie kto tego  nie lubi ? Lubię popatrzeć na latające motylki , wsłuchiwać się w śpiew ptaszków dreptających po moim ogrodzie .Basen , który już dziś rozłożyłam . Na weekend zapowiadają ok 32 stopni !   Lato i wiosna to moje ulubione pory roku ! 
Zaczyna się sezon owocowy - maliny , truskawki , które kocham .  Już kilka razy zimą skusiłam się na truskawki ze sklepu , ale to nie to samo co nasze sezonowe - Polskie ! 

Udało mi się zrobić kilka ciekawych zdjęć pokazujące piękno jakie nas otacza , nie koniecznie musimy szukać tego piękna gdzieś daleko . Wystarczy dokładnie się rozejrzeć . Spojrzeć na nasz smutny , zanudzony obowiązkami świat . Zatrzymać się i zrobić to na co mamy ochotę , wiedząc że czasu nie przesuniemy . Ten świat prosi się aby go odkrywać , niestety większość z nas nie potrafi tego robić . Spróbuję Cię nakłonić do tego że warto ! Życie jest za krótkie żeby marnować czas przed komputerem , telewizorem ! Idź na spacer . Jest tyle spaniałych zajęć . 
  Wracając do sedna ... 



Zapraszam do oglądania zdjęć które dziś uchwyciłam okiem obiektywu ! 





















( blogger straszliwie psuje jakość zdjęć , polecam kliknąć w nie  )

Co powiecie na tą czcionkę ? Jeżeli taka wam się bardziej podoba piszcie w komentarzach !

Zapraszam do podsyłania zdjęć pod adres - hipp66@wp.pl
(zdjęcia przedstawiające urok natury )
NIE TO NIE JEST KONKURS
Każda przesłana praca będzie opublikowana w notatce - czas do 10.06. 2015 roku




42 komentarze:

  1. Pogoda dzisiaj była cudowna !
    Śliczne zdjęcia :)
    Czcionka jest fajna ;)

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałaś o obserwacji. Ja już obserwuje od bardzo dawna ♥

      Usuń
  2. Prawie wszystkie zdjęcia suuuper! Jeśli chcesz uzyskać lepszy efekt zdjęcia z mrówką zrób je w większym brzybliżeniu! (Ten kom nie miał być złośliwy) XD
    A ogółem to super!
    www.6odcienimnie.blogspot.com
    Jeszcze poczytam kilka postów i może zaobserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3
      spokojnie wszystko rozumiem .
      Dzięki takim radą uczę się :D

      Usuń
  3. Ja tylko czekam na czas jak już będą wszystkie pyszne owocki!
    Bardzo fajny post :)
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już zaobserwowałam czekam na rewanż :)
    >mój blog KLIK<
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda na sesje jest zaczepista!
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię lato, aż chcę się wychodzić z domu :D
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pogoda znakomita :) już siedzę na dworze i przygotowuje modelki do pozowania :)
    pozdrawiam,
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia! :)

    Nowy post już na blogu! Jeśli Ci się spodoba zapraszam do komentowania i zaobserwowania! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia. Myślę że ta czcionka jest w porządku.
    Obserwuję - Jeśli mój blog też ci się podoba to proszę zaobserwuj :) To dla mnie wiele znaczy.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te zdjęcia, zrobiło się tu u Ciebie maksymalnie wiosennie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czcionka jest okey :D.
    Ładne zdjęcia. Pokazują nasze piękno polskie lato. Choć ja i tak wole wiosnę, bo nie jest aż tak gorąco.
    Pozdrawiam. Pytałaś o wspólną obs, ja już, czekam na rewanż.
    Deep In Dreams

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólną subskrypcję? Zacznij i poinformuj mnie w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę ;) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, czcionka jest ok :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby fajnie, że słońce nas nie oszczędza i jest ciepło, ale jest ZA ciepło, że momentami nie do wytrzymania :/ Śliczne zdjęcia, otaczająca nas natura jest piękna!
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Lato jest cudowne,śliczne zdjęcia :) Obserwuję
    life-by-katee.blogspot.com - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia ;)

    http://immhfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey kochana!
    Chciałbym ci poprosić o poklikanie w linki do dwóch , firm , to naprawdę mało , a za to wyląduje
    twój blog u mnie w poście. Twoja korzyść + do tego ,, prawdziwe zaobserwowanie''

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia są śliczne, a to moja ulubiona czcionka, bardzo przyjemnie się czyta ;)
    zapraszam do mnie na nowy post i masę zdjęć!
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. wooow *.* przepięknie uchwyciłaś wszystko na zdjęciach ♥♥♥
    4, 6 i z niebieskimi kwiatami najbardziej mi się podobają *.*
    czcionka bardzo mi się podoba ;-)
    buźka :*
    +co powiesz na wzajemną obserwację? ja juuż i zapraszam do mnie :))

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia :)

    Mój blog: http://elisbloggerka.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję :* Buziaki :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wakacyjny pajączek! :D hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia bardzo przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia,
    ja również obserwuję!
    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja lubię lato, ale bez przesady :) bardziej wolę zimę. Takie wysokie temperatury to nie dla mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Również uważam, że blogger strasznie psuje jakość zdjęć. A co do czcionki to jest w porządku :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. No blogger troszkę niszczy jakość niestety :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  28. ładne zdjęcia :)
    fajny blog chętnie zajrzę tu nie raz :)

    jeśli możesz zaobserwuj odwdzięczę się tym samym, pozdrawiam :)
    http://syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia!
    uwielbiam lato!! :)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo łądne zdjęcia Obserwuje :)

    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :)
    izzyybella

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjęcia :)

    Marcelline,
    maarcelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥