sobota, 13 czerwca 2015

Haul



Hej
Wiec dziś wstałam wcześniej ,chodź bardzo nie chętnie po tym jak położyłam się spać po 2 , nie ma to jak oglądanie blogów ciekawych blogerek . Jakoś udało  mi się zebrać do kupy, ogarnęłam mój pokój i potem siebie a następnie wzięłam się za śniadanie . Przychodzę dziś do was z haulem .  To będzie bardzo mały haul ale w związku z tym że nie miałam pomysłu o czym napisać , stwierdziłam że będzie to haul . Mam nadzieję że rzeczy wam się spodobają . Nie tylko pojawią się tu ubrania ale także , kosmetyki do pielęgnacji .
Zapraszam do oglądania :

                                                                


* Bardzo polecam tę książkę ! Jeśli lubisz opowieści fantazy
to bardzo dobrze się składa ! Ja na ogół
nie lubię tego typu książek , ale się skusiłam
i jestem mega zadowolona , co prawda
nie przeczytałam jej do końca ale
jest naprawdę ciekawa i godna polecenia !


* Mamy tu Isana - żel pod prysznic ,
który pachnie tak cudnie ... że nie mogę
tego opisać ! Jeśli mnie znacie  to wiecie że
uwielbiam kropeczki !
* Drugim produktem jest L'oreal Elseve -
Szampon dla włosów wypadających i łamiących się
Moje włosy ostatnimi czasy , odmawiają mi posłuszeństwa
Po kilku kuracjach ( 3 ) widziałam efekt !


* Joanna Peeling do twarzy - Uwielbiam ,
arbuzowy zapach i działanie peelingu . Działa bez
zarzutów , dobrze nawilża skórę i zdziera martwy naskórek .


* Mamy tu bluzkę z croppa - bardzo
dobry materiał , fajnie leży na ciele
Bardzo spodobało mi się logo t-shertu

* Strój kąpielowy z H&M


* Cropp - w bluzeczce spodobał mi się krój
(chodzi mi o wycięcia pod pachami )
Zdjęcia na stronie tego nie ukazywały
Wyglądała jakby ich nie miała , ale nie jestem zawiedziona
wręcz przeciwnie .



* Tatto Chocker - jestem uzależniona od 
niego ! Pasuje do wszystkiego i świetnie leży

* Full cap z cropp'a - urzekł mnie
od pierwszego wejrzenia


 * Cropp - polowałam na bluzkę ze stokrotką od dłuższego
czasu , natknęłam sie na tę i jestem bardzo mile zaskoczona !
Bardzo dobry materiał , fajnie leży .

* Ostatnim ulubieńcem jest lakier z Golden Rose -
czarny



Eliś - wysłałam mi trzy ciekawe zdjęcia
Sami zobaczcie :
(KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ)


Przyszedł ten czas aby ponarzekać na zmieniającą się co róż pogodę .
Dziś jest ciepło , ale denerwuję mnie zmieniający się klimat
Z upału , po mroźny wiatr ...


A jak jest u was pogoda ?

Zmiana nazwy bloga na : Patrycja Blog 


74 komentarze:

  1. Uwielbiam lakiery z Golden Rosę!
    Slonecznie.. Ale zapewne za chwile bedzie zimno.. ;/
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię produkty Loreal i Isany! Super koszulki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny stroj :)
    patrycjasyrnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lakier z Golden Rose <3

    www.peacehappinessfamily.blogspot.tw

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też właśnie szukam stroju kąpielowego i chciałam udać się do H&M. Bardzo podoba mi się Twój T-shirt, ma świetny napis. :)
    Powieści fantasy akurat nie cierpię, więc książka nie dla mnie. :D Mnie już odstraszają wszystkie dziwne nazwy, elfy, czarodziejki...

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne rzeczy, widziałam tą czapkę :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się wszystkie bluzeczki:a ta ze stokrotką najbardziej :) ja już obserwuję i czekam na rewanż :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny haul! baardzo podoba mi się bluzka z stokrotką i strój kąpielowy :) niestety nie jestem fanką książek (ani filmów) fantasy.
    również obserwuję c:
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie wczoraj była meega burza i grad ale ja lubię burzę ;-)
    a dziś mega słońce ^.^
    crop ze stokrotka najlepszy ♥

    mogłabym Cię prosić o kliki w tym wpisie? ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2015/06/jak-zaczac-wspoprace-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  10. masz cudowny blog:)
    może wspólna obserwacja? jeżeli tak napisz u mnie na blogu
    pozdrawiam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny strój <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taki sam tshirt z croppa i jest świetny!
    Zapraszam do mnie afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne koszulki , prysznic z takim żelem to dopiero coś ;) !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie jest słonecznie i ciepło po burzowej pogodzie :) Lakiery z Golden Rose nic dodać nic ująć, są genialne! Książkę muszę przeczytać bo uwielbiam fantasty! Pozdrawiam :) http://life-agatha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post ! Bardzo mi się tu spodobało. Zapraszam do mnie :) www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy post :D i świetna koszulka :D
    zapraszam do siebie a jesli się spodoba to zachęcam do obserwacji : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i rzeczy :)
    Może wspólna obserwacja? :) Odpisz u mnie na blogu ---> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Również miałam ten peeling, wersję jednak gruszkową, ale nie ścierał naskórka, lecz "miział" buźkę, jednak za ten zapach byłam w stanie mu wybaczyć. :D
    ღ jestebatmane blog ღ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *odpowiada na komentarz na swoim blogu*
      Nie pytałam o wspólną obserwację ^, ale jeżeli już zaczęłaś (może przez pomyłkę, może chodziło o coś innego) sprawię ci tą przyjemność i również dołączę się do grona uczciwych czytelników.

      Usuń
    2. Pytałaś o wspólną obserwację na Modnej Polce
      Jeżeli się pomyliłaś , przepraszam :(

      Usuń
  19. Ja również obserwuje :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super zakupy, obserwuje. :)

    www.annamemoriesx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy upolowałaś! :)
    Ja również już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy kupiłaś ! Ja też mam ten żel z Isany. Ładnie pachnie i oczywiście ma piękny wygląd :)
    Obserwuję !

    bluemuffinsandroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne rzeczy kupiłaś, masz dobry gust. Zrobiłabyś post z recenzją lakieru?
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się strój jaki kupiłaś ;0:)


    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne są te bluzeczki .

    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. peelingu arbuzowego jeszcze nie miałam, muszę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię ten peeling :)
    Już dodałam do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  28. pytałaś o wspólną obs, ja już, obserwuję jako eMsis presents, licze na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam tą samą bluzkę z cropa! Zobaczyłam ją i musiałam mieć ;))
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zakupy, koszulki bardzo przypadły mi do gustu i ten peeling - muszę go wypróbować :) Dodaję do obserwowanych :)

    Mój blog --> http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne rzeczy, niektóre przykuły moją uwagę.
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. naprawdę fajne ubrania :)

    zapraszam do mnie i proszę o opinię :) http://lacarolinestyle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię takie koszulki :)
    Pytałaś o wspólną obserwację - ja już obserwuję ;)
    Pozdrawiam!
    http://cantus-merula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładna bluzka ze stokrotką ;)
    Zapraszam na mojego bloga http://enjoyeverymoment5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam lakiery GR i żele Isany. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piszę o takiej poważnej sprawie,a ty skomentowałaś: świetne fotografie?
    żenada.. nie wchodź już na mojego bloga, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. rewelacyjna koszulka z mascarami, ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  38. Koszulka z napisem illusion super ! :)

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Strój kąpielowy świetny. :)
    U mnie pogoda okropna. Mam już dosyć deszczu.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Illuzjonistka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Strasznie mi się podoba ostatnia bluzka, sama szukam podobnej, tyle, że z h&m :D:D

    Zapraszam http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Strasznie mi się podoba ostatnia bluzka, sama szukam podobnej, tyle, że z h&m :D:D

    Zapraszam http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. fajny Haul
    ja nie lubię wstawać tak wcześnie :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne nowości, bluzka z croppa bardzo mi się podoba :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. jaki ładny strój! ja właśnie szukam jakiegoś dla siebie na wakacje :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  46. muszę przeczytać tę książkę! :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne zakupy ♥ najbardziej podoba mi się ta bluzka ze stokrotką

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny blog i śliczny nagłówek! :) Zapraszam do mnie: http://kokos-owa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. tez tak kiedys robilam , bezsenne noce z blogami i vlogami - czasem potrafilam w ogole nie spac ;)) haha

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne zakupy, najbardziej podoba mi się ta bluzeczka ze stokrotką :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. A to cudo na szyję gdzie się nabywa? Pamiętam jak to nosiłam w dzieciństwie i chętnie bym je ubierała i teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie wchodzi o wszędzie ,
      Na allegro :D

      Usuń
  52. Super ta bluzka ze stokrotką :D ooo i chokery też mam i jestem równie z nich zadowolona :)
    Zapraszam:
    KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdecydowanie lakiery z tej serii Golden Rose SA świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam tę samą koszulkę, też spodobał mi sie jej wzór;3 Śliczny nagłówek, obserwuję:)

    zapraszam-klik🌸

    OdpowiedzUsuń
  55. Super post :) zapraszam do siebie http://fashionstyledominika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Super post :) zapraszam do siebie http://fashionstyledominika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥