poniedziałek, 4 maja 2015

Ulubieńcy - KWIECIEŃ ♥ / something routine

Hej dostałam radę żeby zmienić szablon na blog'u i powiększyć czcionkę w postach . Za co bardo dziękuję . Każda wasza rada jest przydatna ! Nad wyglądem bloga jeszcze pracuje .
Jestem bardzo mile zaskoczona , ponieważ wczoraj wybiło mi :

Jestem bardzo szczęśliwa i mam nadzieję że będę miała więcej takich niespodzianek . Jest to ogromna motywacja do dalszego pisania i dążenia do celu . Zawszę marzyłam prowadzić bloga na którym byłoby chociaż 50 obserwatorów . Długo zastanawiałam się dlaczego nie mam żadnych czytelników - problem był w tym że nie dodałam listy czytelników na mojego bloga i nie mało kto wiedział jak mnie zaobserwować . ( nie zróbcie takiego błędu jak ja ;_; ) Dopiero wczoraj się zorientowałam . Chwaląc się lub nie od wczoraj mam 13 - obs . To takie miłe uczucie . Mam nadzieje że osiągnę swój cel i będę miała przynajmniej te 50 obserwacji . Może zastanowię się nad jakimś konkursem ? Wszytko w swoim czasie . Zmierzę do tematu postu  czyli : Ulubieńcy miesiąca - KWIECIEŃ. W kwietniu nie mam wybitnie wielu ulubieńców , ale wybrałam te które najbardziej używałam w zeszłym miesiącu . To co zaczynamy ?



♥ , kopertówka jak kto woli
♥ L'oreal Elseve total repair - rewelacyjna odżywka , świetny zapach aż chciałoby się go wypić . Bardzo dobrze nawilża włooski . W moim przypadku zdał test na 5
♥ Pantene -  z olejkiem argonowym , używa się   na wilgotne włosy . włosy po nim są gładkie i ławo się rozczesuje .
♥  Nivea - tak jest to najzwyklejszy krem , tani i bardzo dobrze sprawdzał się na mojej skórze . Smarowałam się nim nałogowo ! UZALEŻNIŁ MNIE :o
♥ Pomadki Eveline - śliczne odcienie , bardzo ładnie się prezentują


31 komentarzy:

  1. Fajny post i zdjęcia! Wspólna obserwacja?
    Napisz i zacznij u mnie♥

    MÓJ BLOG------>http://jull-way.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. napewno spróbuję tej odżywki ;D wspólne obs ja już obserwóję zapraszam do siebie http://hiimmarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Picie odżywki to zły pomysł :)

    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :) Wspólna obserwacja ? Jak tak to napisz u mnie :) http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post :)
    ja już obserwuję a ty?
    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ktos powiedzial o pomadkach?! Uwielbiam pomadki i dziękuję za powiedzenie mi o tych. Jesli będę w jakimś sklepie to na pewno sie za nimi rozgladne! :D
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią spróbuje tej odżywki bo ostatnio moje włosy nie za bardzo chcą ze mną współpracować :)
    może obs za obs ?
    zapraszam do mnie :
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pościk! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super notka :) No pewnie ja już obserwuje :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ulubieńcy :) Wspólna obserwacja? Ja już zaobserwowałam Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli chodzi o wszelakie kosmetyki... Dobrze, że przeważnie do włosów, a nie jakieś lakiery do paznokci, tusze do rzęs i tym podobne badziewia... W tym wieku Ci to nie potrzebne :p

    Meeehh... Dobra, to ja się wygadałam. Więcej pouczeń nie będzie xD
    A tak na poważnie, całkiem, całkiem post ;)
    Miłego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuje , każdy post jest dla mnie motywacją dziekuje obserwcję :*

      Usuń
  12. Fajny post
    obserwuje i zapraszam do mnie :3

    http://hime-ari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno będziesz miała jeszcze więcej obserwatorów niż 50! :) Cały czas zaglądaj na blogi innych, komentuj (oczywiście doceniane jest z przeczytaniem posta) i zaobserwuj, jeśli ci się spodoba. Ja mój blog założyłam kilka dni temu i już są rezultaty. Jeśli będziesz potrzebowała jakąś pomoc o szablonie lub czymkolwiek, daj mi znać a postaram się pomóc. Zaobserwuję i czekam na kolejne notki :)

    Pozdrawiam,
    http://chilling-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Jest mało takich ludzi , kochana jesteś OBS <3

      Usuń
  14. post jest świetny, taki w Twoim stylu :)
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)


    LUCY DOES IT BETTER

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :)) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się obserwujemy , oczywiście zaglądam na twojego boga , miłego wieczoru <3

      Usuń
  16. Krem Nivea uwielbiam :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, może wspólna obserwacja? :)) uwoelbiam posty kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post <3
    Krem Nivea najlepszy! ;)
    Obserwuje, licze na rewanż ;)

    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, dzisiaj zaczęłam z pierwszym postem, zajrzysz do mnie?
    politerce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Graytuluję wyświetleń i oby tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy blog! Zapraszam do mnie i do obserwacji :))
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥