niedziela, 24 maja 2015

Przedstawiam wam Koksika + SMUFI



Witam drogich moich czytelników ! Zanim opowiem jak minął mi tydzień chciałabym się pochwalić moim "nowym" przyjacielem ♥ Krótki opis - mały zielony zgredek . Zwany jako Natka Pietruszki ._.
Jest taki przeuroczy <3 , codziennie ze sobą rozmawiamy . Zdradzam mu swoje sekrety . Gdy się pokłócimy dochodzi do tego że go podgryzam . - tak mam wyolbrzymioną wyobraźnię ...
 


 Tydzień minął mi bardzo dobrze ! Uwielbiam  słoneczne dni , na pogodę dziś nie narzekam . To wielki sukces w tym miesiącu !Wracając do dzisiejszego postu , poznacie przepis na moje smufi , (nie jestem pewna jak się to piszę). Jest bardzo proste w wykonaniu .
Potrzebujemy :
kiwi
banan
garść mięty 2 łyżeczki nutelli
mleko jeżeli będziecie uważać że smufi jest za gęste
miskę
szklankę
blender lub coś do poduszenia owoców
OWOCE WCZEŚNIEJ WŁOŻYŁAM NA 2 GODZINY DO ZAMRAŻARKI   
________________


*po wyciągnięciu owoców z zamrażarki wkładamy je do miski ( mięte dokładnie płuczemy )
*Wszystko dokładnie blędujemy , dodajemy mleko jeśli jest to konieczne
*Smufi wlewamy do szklanki

Możemy ozdobić liskiem mięty , kakaem , startą czekoladą , cynamonem lub czymkolwiek chcecie !

Życzę smacznego i mam nadzieję że wypróbujecie tego sami !


30 komentarzy:

  1. Świetny post :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tego przepisu jeszcze nie znałam! muszę spróbować ;)
    fajny przyjaciel ;) wyobraźnia również :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie ;) ja zaobserwowałam.. Twoja kolej.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiwi i banan to mega polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy przepis.. Dzieki! ;D
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze spróbować :)
    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy przepis :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy przepis, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, bardzo apetyczny przepis, myślę, że go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pytałas o obserwacje, obserwuje i czekam na Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Narobiłaś mi ochotę i jutro chyba pójdę po składniki i sobie zrobię ^^
    Oczywiście obserwuję :)
    Pozdrawiam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm. Brzmi apetycznie ;)
    Dziękuję za miły komentarz i oczywiście możemy wymienić obsy ;) ja już obserwuję :)

    pinuphair-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisałam sobie ten przepis, muszę wypróbować! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Może kiedyś wypróbuję :)
    Pozdrawiam, Illuzjonistka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Znałąm już ten przepis:)
    Jesteśmy przyjaciółkami ale traktujemy siebie jak bliźniaczki. Zapraszamy na bloga. Może wspólna obserwacja?
    http://modneblizniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. własnie sobie ide wypróbowac Twój przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz bardzo fajny wyglad bloga !
    czesto tu zagladam pozdrawiam !
    Ps: zrobisz jakiś post z ubraniami , haulem lub cos tego odzaju ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba się skuszę i wypróbuję! :)

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahahaha. O NIE. jaki przyjaciel :D a wyobraźnia... :D
    Przepis wypróbuje, aha i fajne zdjęcie na góze bloga :)

    http://nataliakupczak.blogspot.com/

    http://modneblizniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam smoothies :D

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!





    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny post ;)

    Obserwuje i licze na rewanz ;)

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że pietruszka podbija blogi - Twój jest trzecim dziś, gdzie się z nią spotkałam. ;-)

    Kilka lat temu sama miałam fazę na pietruszkę. Świetna roślinka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno kiedyś spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale mi narobiłaś ochoty na smoothies!
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥