sobota, 2 maja 2015

Naleśniki ♥

Hej kochani ! Dzisiaj osłodzę wam troszkę dzień , w sumie to końcówkę dnia . Jeżeli macie składniki możecie robić niespodziankę na przykład rodzicom i usmażyć im właśnie te naleśniki . Bardzo są pyszne i je polecam . Są to oczywiście zdrowe i niskokaloryczne naleśniki .
KUKURYDZIANE NALEŚNIKI

składniki:
 CIASTO
 0,5 szklanki wody
 0,5 szklanki mleka
 2 szklanki mąki kukurydzianej
 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
 łyżeczka cukru waniliowego (można zastąpić olejkiem waniliowym, 
 albo nie dodawać wcale)
 3 jajka (do smażenia olej rzepakowy)
 POLEWA : 2 łyżki kakaa gorzkiego w proszku
 1/4 szklanki mleka

przygotowanie:
 Wszystkie składniki na ciasto wsypujemy do miski mieszamy mikserem na najwyższych obrotach do uzyskania jednolitej masy.
 Pieczemy na oleju na rozgrzanej patelni.
 Polewa: mleko i kakao zagotować, dokładnie wymieszać. Jeśli ktoś woli wersję bardziej słodką można dodać łyżeczkę miodu do polewy.
 NADZIENIE:
 Moim zdaniem naleśniki te najlepiej smakują z owocami w moim przypadku z bananem oraz truskawkami. Można także dodać twaróg półtłusty z łyżeczką miodu i łyżką jogurtu naturalnego (w zależności od ilości twarogu).
 Dobrze smakuje również z masłem orzechowym czy innymi owocami ☺

Jeżeli nie posiadacie mąki kukurydzianej możecie zastąpić ją inną mąką *

24 komentarze:

  1. świetne!:D
    pytałaś o obserwację, jasne zacznij:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :) Z przepisu na pewno skorzystam ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam
    + zapraszam do siebie, każdy napisany komentarz mnie motywuje! :) ---- > Zapraszam❀

    OdpowiedzUsuń
  4. apetyt mi narobiłaś :) może skorzystam
    NA MOJEGO BLOGA ☺♥♫KLIK♫♥☺


    ps, zwiększyłabym czcionke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za radę :) Obserwuję :D Liczę na to samoo

      Usuń

  5. ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, wyglądają przepysznie! :)

    Zapraszam!
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pyszne musialo byc ;)
    + właśnie zaczynam przygodę z blogowaniem. Zaobsrwujesz / skomenujesz notke? Byłoby mi mega miło! :) ✲Blog✲

    OdpowiedzUsuń
  8. zjadłabym ale nie mogę :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) ja już obserwuje :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Supeer muszę zrobić na kolację:D
    pedzelikartka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. smacznie to wygląda :*
    Może zaobserwujesz, skomentujesz?
    Odwdzięczę się
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś... Okrutna... xD
    Prze Ciebie mam teraz ślinotok i zgłodniałam jeszcze bardziej...
    (Taak... Nie jadłam nic od dwóch dni, bo nie miałam czasu... Mam chwilę, to zamiast zjeść, przeglądam blogi... Taki ze mnie geniusz xD)
    Przepis postaram się wypróbować, jak znajdę chwilę :D
    Miłego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhaahah , chwilka moment zrobić takie naleśniki :) ♥ Dziękuje

      Usuń
  12. Fajny przepis :) na pewno wypróbuję :)

    www.peacehappinessfamily.blogspot.tw

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniaaam narobiłas mi ochoty :D aż chyba jutro zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniaaam narobiłas mi ochoty :D aż chyba jutro zrobię :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥