niedziela, 3 maja 2015

KOCHAM WIOSNĘ !


Hej , piszę już w tym tygodniu 2 post , ponieważ mamy majówkę . Co 
wiąże się z tematem ....  - "KOCHAM WIOSNĘ" . A tak naprawdę najbardziej kocham wiosnę za jej zapach i dźwięk. Kocham za poranny zapach ziemi. Za wilgotne i lekko parne powietrze. Najbardziej we wiośnie lubię to że z szaf znikają nam grube skarpetki , kożuchy , golfy i kurtki . W zamian ze strychów ściągamy przewiewne sukienki , spódniczki ( przynajmniej jest tak w moim przypadku ) 



 (Owsianka z musem malinowy)








!Myślę że dzisiaj byłoby na tyle dziękuje i do następnego razu ! 

49 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia, niebieska sukienka jest śliczna :D
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Co ty na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę ; )
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytałaś o wspólną obserwację ;) Ja już, czekam na twój ruch ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :)
    Wspólna obserwacja? Ja już, teraz czekam na Ciebie :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i super post :) naglowek - genialny! :)
    agness-blog.blogspot.com
    co powiesz na wspólną obserwację? ja już!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny nagłówek :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    rosa137.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij , odwdzięczę się

      Usuń
    2. Oraz napisz kiedy skończysz :D

      Usuń
  7. super zdjęcia! <3 Obserwuje! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kocham wiosnę <3 Śliczne zdjęcia :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jak fajnie ♥Obs , mogę na cb liczyć ?

      Usuń
  9. Dziękuję za miły komentarz na moim blogu :), będę do Ciebie zaglądać i oczywiście przyjmuję propozycję obserwacji :) i czekam na Twój ruch :) Pozdrawiam

    www.peacehappinessfamily.blogspot.tw

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam wiosnę *.*szczególnie za to,że nie muszę ubierać na siebie tonę rzeczy .Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)

    wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)
    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję :)
    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny koszyczek *,* Dziękuje za wiosenną inspiracje :D
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne sukienki *-*

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :)
    Bardzo ładnie piszesz, ale popracuj nad wyglądem, ponieważ troszkę przeszkadza. Zdjęcie u góry CUDOWNE! Ale może ściągnij jakiś szablon ? :)
    monkey-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za radę , obserwuję :) Zaobserwujesz ?

      Usuń
  16. Ja też kocham wiosnę! To piękna pora roku :)Super post!
    Może wspólna obserwacja? zacznij i powiadom mnie na moim blogu :)

    AGI BLOG ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. super blog ja już obserwuje teraz Ty ♥
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kocham wiosnę!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    Jeśli masz jakieś pytania dla mnie do Q&A możesz zadać je pod nowym postem! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję Twojego bloga I świetnie! Pedzelikartka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam wiosnę! Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny deser :)..
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli także zaobserwujesz mojego bloga :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też kocham wiosne ! ;d
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak super wiosna u ciebie u mnie plucha i zimno :'(
    Śliczne sukienki :***
    Obserwuje :** i liczę na to sam :*
    zapraszam do mnie http://nastolatkiswiat1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely post!, and cute photos! I also love Spring, for all the reasons you mention :)
    You have a great blog. I will be very happy if you check my blog, and if you like it, would you want to follow each other on “GFC” (Obserwatorzy), and “Google+”? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A common observation? Start dear! ♥

      Usuń
    2. Yes Patrycja :)

      Thank you so much for following! I'm following you back now on ”GFC” (Obserwatorzy) #22 "Maria"

      I'm also following you on "Google+" and I'd appreciate if you follow me back :)

      Keep in touch sweetie! Wish you a fabulous week ahead<3

      Kisses♥ from Portugal♥

      "Health & Beauty"




      Usuń
  26. Smakowicie wygląda :)
    ja już obserwuję teraz ty :)
    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Smakowicie wygląda :)
    ja już obserwuję teraz ty :)
    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubię owsianki, ale ta przyznam, że wygląda smakowicie!
    Również podoba mi się ten koszyczek z kwiatkami :)
    Obserwujemy? :)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie zmusze Cię do obserwacji mnie,ani nikt tego nie może zrobić mi.Aczkolwiek zostaje na blogach które lubię i której odpowiadaja mi z tematyką,także zostaję :)) Pozdrawiam i jezeli masz tylko ochotę to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Taka owsianka to idealne śniadanko dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥