wtorek, 12 maja 2015

Gray, boredom + thanks

Witajcie , umieszczam notatkę z podziękowaniami i innymi sprawami  . Dziękuję serdecznie za każdą obserwację , komentarz , radę czy też pouczenia . Naprawdę daję to kopa i dalszą siłę do pisania . Wiem nie jest was wielu , ale coraz więcej . <3 Naprawdę dziękuję . Zaznaczam że każda obserwacja jest odwdzięczana  .
Drugą sprawą jest konkurs , do tego czas zgłosiły się zaledwie 2 osoby  , więc serdecznie zapraszam ! Przenoszę was do postu o --> KONKURSIE .


Mamy dziś dość ciepły dzień  , pogoda zmienia się tak szybko że nie mogę za nią nadążyć . Raz ciepło , raz zimno . Nie wiadomo co ubrać do szkoły żeby nas nie zaskoczyła pogoda .
No cóż ... ♥
Uczę się na fizykę , ciśnienie hydrostatyczne i te sprawy ... :( Aaa was zabieram na kilka "zwiastunów wiosny " z dzisiejszego spacerku ! 












Miłego czytania i zapraszam do  obserwacji i komentarzy . Myślałam nad zrobieniem Q-A więc w komentarzu zadawajcie pytania <3
Lub zadaj je na moim nowym ask'u specjalnie na takie okazje : 






30 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, bardzo chciałabym już lato ;')
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/05/romwe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już :* , i nadal klikam i jeszcze jtr poklikam :)
      Co powiesz na wspólną oobserwacje ? Ja zacznę i liczę na uczciwy rewanż :)

      Usuń
  2. Pogoda nie przestanie nas zaskakiwać..
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się zdjęcia :) Mogłoby być cieplej, ale ja lubię taką pogodę- nie za gorąco, nie za zimno :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy postanowilas żalozyc bloga?
    Co cię na codzien inspiruje? :>

    Obserwuje, licze na rewanż! :D
    http://pinkintherain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia! <3 co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zdjęcie w tych kwiatach powaliło mnie na kolana!
    Oby tak dalej :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Jejku dziękuje za tak bardzo motywujące słowa :) <3

      Usuń
  7. Cieszę się, że przybywa Ci obserwatorów :) Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) Najlepsze jest to z koniem :D
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post dear...lovely pics..:-)
    Thank you for following my blog! I've followed you too (via GFC as snow_2000)))

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieję,że ta pogoda się w końcu unormuje ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. TAK ! Całkowicie się z Tobą zgadzam ._.

      Usuń
  12. Bardzo dziękuje za komentarz na moim blogu, wiele to dla mnie znaczy :D Ja również obserwuję Twojego bloga, szczerze? Jest bardzo fajny :D
    Robisz świetne zdjęcia :D

    http://world-dream-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są te wiosenne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te wiosenne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne kwiatki. Nadają taki wiosenny klimat :)

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej może chciałabyś nowy design bloga, to ja z bloga: berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie słonecznie :)

    wiem, że brzmi banalnie, ale byłabym wdzięczna za twoje kliknięcia w linki tutaj:
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2015/05/lucluc-wishlist.html
    z góry bardzo dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia :)

    Dziękuje za komentarz xx a korzystając z okazji chciałabym zaprosić Cię ponownie na mój blog i zachęcić do przeczytania nowej notki :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥