wtorek, 26 maja 2015

DIY & MERG.PL

 Pisze bodajże w tym tygodniu już 2 notatkę ? Więc wielkie WOW ! Bywają takie dni kiedy nie wiem kompletnie o czym napisać . Bywają takie dni w których mam 1500 pomysłów na sekundę .
 Nie chcę zanudzać was częstymi notatkami więc pomyślałam że max dwie notatki na tydzień nikomu nie zaszkodzi . 
W tym poście przedstawię wam Diy   mojego wykonania , oczywiście nie będzie ich sporo , tylko te które wykonałam w najbliższym czasie .
 Przy dobrej okazji - nie mam pojęcia co się dzieje z bloggerem ale strasznie  szwankuje ! Nie można dodawać siebie do czytelników różnych blogów . (przynajmniej jest tak w moim przypadku , przy niektórych blogach :( ) wyskakuje error . Już w ostatniej notatce nie mogłam dodać zdjęć ponieważ wyskakiwał error . Dziś odpukać jest lepiej . Nie będę wspominała już o jakości zdjęć 

( bloger nieco pogarsza jakość , jeżeli jednak klikniecie w nie będzie ok )




 













tablica korkowa - pomalowałam ją na pastelowy  róż , przykleiłam sznurek + przyozdobiłam wycinkami z gazet modowych 


............................................



Drugą częścią posta będzie firma MERG.PL
 Jest to świetna strona , znajdziesz tam :
*buty damskie 
*buty męskie
*buty dziecięce
*torebki

Bardzo często można trafić na promocje i rabaty ! Buty wykonane są z bardzo dobrego materiału . Wiem , ponieważ mam 2 pary butów z ich sklepu i nie mogę narzekać . Kilku moich znajomych też ma buty z ich firmy .
Obuwie jest bardzo wytrzymałe , noga się nie poci ( świadczy to o dobrym materiale ) w większości obuwia miałam z tym problem .
 Jedną z ważnych cech jest to że  się nie ślizgają !  Daje to mocnego plusa !!!
O torebkach nie mogę się wypowiadać , ponieważ nie wiem o nich nic , ale skuszę się na jedną z tych cudeniek !
 ♥ Kilka  które podbiły mi serce ♥


  

 KLIK  KLIK
KLIK KLIK

WSZYSTKO JEST WARTE SWOJEJ CENY !
<3 <3 <3 <3




39 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z pomalowaniem tablicy.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy jest napływ inspiracji na post polecam wszystkie zapisać :) Skróci to czas namysłu przy kolejnych wpisach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Dziękuje ,
      Mam pytanie czy tylko u mnie ggdy wchodzę w "KLIK" wyskakuje Error ?

      Usuń
  3. Nigdy nie kupowałam na mergu, wolałam Deezee albo czas na buty :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo podobają mi się ich buty;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się twój blog :*
    dzięki ci za obserewację mojego bloga, z chęcią obserwuję twój :*

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za odwiedziny i komentarz
    fajna tablica
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknęłam :)
    Obserwujemy? :)
    http://miss-cosmo15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysły! :-) Jestem pod wrażeniem, bardzo ładnie to wyszło. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :D
    Zapraszam do siebie- blog z ubraniowym DIY i nie tylko: http://kitty-hat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you for your friendly words on my blog. I checked your blog with the result: I like it! I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It would be great if you come back to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam poklikać niestety wyskakuje error :/

    Pozdrawiam
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem szczerze, że troszeczkę nie ogarnęłam tego DIY... tego pierwszego jakby w sensie... Myślałam, że pokażesz jak coś robić, a te zdjęcia jakoś tego nie pokazują przez co nie wiem na co zwrócić uwagę... O.o Aczkolwiek fajne zdjęcia, ładnie wyszły, mimo jakości bloggera.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarne slip ony oraz pastelowe trampki z koronką są boskie- sama dumnie bym nosiła :)
    Myślę, że posty 2razy w tyg to max, szczerze powiedziawszy gdy ktoś dodaje częściej, to większość osób nawet ich nie czyta, bo po prosut nie ma na to czasu i najzwyczajniej w świeci przeocza je :/

    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak klikam w te dwie pary butów, to wyskakuje ciągle jakiś błąd, musisz to sprawdzić.... :)
      Bardzo bym prosiła również o szczere kliki u mnie :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)
      Daria

      Usuń
  14. Twoje zdjęcie na samej górze jest hipnotyczne, uwielbiam takie zestawienia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna tablica :)
    A u mnie malutki konkursik :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Pastelowy róż <3

    Http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Pastelowy róż <3

    Http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie poklikałam, ponieważ wyskakuje error :(
    Ale buty śliczne :)
    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne te buty! :)
    Obserwuje ;)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te Twoje cudeńka. Masz talent :)
    Pytałaś o obserwację. Jasne, ja już obserwuję i czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog!
    a zdjęcie główne niesamowite :)
    obserwujemy !

    na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. hej hej :) dodałam do obserwowanych , liczę na to samo :) Fajne wpisy, fajne inspiracje foto :) Mam dwa blogi:
    http://labarbaretta.blogspot.com/ oraz http://estelar-world.blogspot.com/ . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty są na prawdę rewelacyjne <3
    Pytałaś o obserwację, ja już. Czekam na rewanżyk. :*
    flawstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. poklikane ale wyskakiwał mi jakiś błąd. Mam te czarne slip on'y i szczerze polecam;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne buty :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pytałaś o sprzęt: aparat Nikon D70, obiektywy: najczęściej do portretów używam Nikkora 1.8 50mm DX, a do takich codziennych ujęć Nikkorz 18-70 mm f/3.5-4.5

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne DIY :)
    uczciwie poklikałam ;)

    Klikniesz u mnie w link do koszuli? :)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Widać, że interesujesz się modą :) w takim razie zapraszamy o nas http://kuandko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne rzeczy eybrałaś! Mi też się podobają :).

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne diy! Bardzo ciekawy post :)
    Blog dodaję do obserwowanych.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  31. również mam taką tablicę korkową, gdzie umieszczam ważne dla mnie zdjęcia- super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥