środa, 22 kwietnia 2015

" BRAK TYTUŁU "

Hmm ... jakby tu zacząć ;_; , nie wiem . Dlaczego ? Moja ostatnia notatka była wpisana 29.grudnia 2014 roku ! nie wierzę po prostu .


Myślałam nad zamknięciem bloga z powodów takich jak np : mała czytelność , słaba jakość zdjęć jako że nie mam dobrego aparatu (zdjęcia są robione telefonem , ponieważ lustrzankę zepsułam ) .
 

Mam zacząć od nowa ?
Jestem Patrycja mam 13 lat , rocznikowo 14 . Zamieszkuje okolice Poznania ..... NIE NIE NIE :D

My już się znamy , chyba że jestem moim nowym czytelnikiem ! To zapraszam posty będą pojawiać się raz w tygodniu przewiduję że w niedzielę , oczywiście mogą być też częściej to będzie zależało od posta i mojego pomysłu . Zmierzając do mojego blog , nazwa to jeden z problemów . "Mój chomiczy przyjaciel" co to ma być ? Jeśli ktoś jeszcze nie wie od czego to się wzięło zaraz tłumaczę - było to może 3 lata temu gdy wpadłam na pomysł by założyć bloga o zwierzętach ( BO PATRYCJA JE TAK BARDZO LUBI ♥ ) no i głównym "celem" były chomiki a że znam się na nich to był dla mnie tylko plus ;) no i stąd wzięła się ta nazwa . Ehh nie wracajmy do tego proszę .

Zaczynamy od nowa !

Bluzeczka z New Yorkera , spodenki z sieciówki 

 Bluzeczka z targu oraz spódniczka , nie pamiętam skąd :/
 Przewiewny , wiosenny sweterek z HM oraz spodnie z Sqin

Mamy tu zwykłą bluzę , połączona z szortami o wysokim stanie .
Bluza z zwykłej sieciówki tak jak i szorty !

 Z racji że robi się ciepło w mojej safie pojawia się coraz więcej crop topów :) 



<3 <3 <3 

3 komentarze:

  1. Witaj ponownie, mam nadzieje, że będziesz tu częśćiej. Śliczne ubranka :)
    vickey1444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej, hej! Nie łam się!
    Ja też musiałam przeżyć baardzo niską popularność bloga... A teraz? Choć nie powiem, mogłoby być lepiej, nie narzekam :D

    Co by zbytnio nie przeciągać, bo wybrałam sobie kilka postów u Ciebie, które chciałabym przeczytać, napomknę jeszcze tylko o tym...
    "Stylizacje", które dobierasz, może nie są najpiękniejszymi, jakie widziałam, ale zdecydowanie pasują do Twojego wieku ;)

    A, i jeszcze jedno... Wspominałaś coś o obserwacji... Może niezbyt za tym przepadam, ale... Dam Ci szansę ;p Liczę, na to, że w zamian i Ty do mnie jeszcze zajrzysz, co? ;)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥