poniedziałek, 29 grudnia 2014

☺ Return ☺ postanowienia noworoczne

To znowu Ja , wiem na pewno myślicie sobie - ooo nie ! , -nie wchodzę na tego bloga :D No cóż myślę że będę pisała bloga mimo to że wiele osób go nie czyta . Lubie prowadzić blog , mogę na nim wyrazić to co czuje , i co sądzę oraz podzielić się moją "wiedzą"
Sylwester już tuż , tuż więc postanowiłam napisać post w którym napisze 7 postanowień noworocznych :D , tylko tyle zdołałam wymyślić :/ 
Brrr , jejku jest strasznie zimnoooo ! 



















Myślałam nad nimi dość długo . Wiem że one mogą się nie sprawdzić , ale zawsze warto wierzyć  w to co robimy , i w to co zamierzamy zrobić . Mój blog nie jest ciekawy , taki określony , typowy , jak innych blogerek . Jest w im troszkę bałaganu i nieładu . Postaram się coś z tym zrobić . Myślę że dzięki temu przybędzie troszkę czytelników , komentarzy , obserwacji itd .
Mamy już 29. grudzień , ten rok fantastycznie szybko przeminął 
nie zdążyłam się obejrzeć aa tu nagle były wakacje . Tak samo jak z wakacjami , minęły za szybko . Przyznam się że nie zdążyłam nawet wypełnić 1/2 zaplanowanych rzeczy . Wracając do końca raku , czy też półrocza szkolnego . Ciesze się i też nie ciesze z tego powodu . Ciesze się ponieważ jest bliżej do wakacji ^_^
ale też nie cieszę , ponieważ zawaliłam te półrocze szkolne . ( zawsze mogłoby być lepiej , nie uczę się źle ... sam fakt )

Hmm . chyba zaczynam wybiegać troszkę za daleko . 
Ogólnie postanowienia noworoczne źle mi się kojarzą , same te słowa . Negatywnie mi się kojarzą np ; Dziewczyna zwykle zakłada sobie że schudnie 5 , 10 kg w nadchodzącym roku , albo że znajdzie wymarzonego księcia z bajki ... i co na koniec roku się okazało .. że nic  z  tego nie wyjdzie :D ale postanowienia nie muszą wcale być takie negatywne jak mi się wydają .  Ale szczerze się przyznając każdy chyba ma takie postanowienia . Większość blogerek pisze takie posty , więc ja w tym roku też napisze . :D

1. Będę częściej pisała posty - raz w tygodniu to chyba taki dobry czas .
2. Będę lepiej się uczyła :D
3. Postaram się pisać ciekawsze psoty- będzie więcej fotografii
4. Kłaść się wcześniej spać - teraz przez święta przestawiłam się na tryb "nocny" , muszę zdecydowanie kłaść się wcześniej 
5.Kupić sobie nowy aparat
6.ograniczyć słodycze 
7. Być milszym człowiekiem 

Chciałabym wam życzyć , co najepsze w nadchodzącym nowym roku ! <3

11 komentarzy:

  1. TO TY NA ZDJĘCIACH? ;o
    http://zuzanvx.blogspot.com/2014/12/27-12-2014.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak . :D
      Dziękuje za link , wpadne ! :D

      Usuń
  2. genialny post ♥
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/12/choies.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia przy postanowieniach noworocznych :)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/12/new-years-eve-with-sheinside.html zapraszam serdecznie do klikania w linki w podanym linku do posta ;) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to‎ dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Musisz je nieco powiększać, aby było je lepiej widać :)

    Co powiesz na obserwację za obserwację? Daj znać u mnie.

    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/watch?v=3Q6rf8kKX0E
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy na nie kliknąć :D
      już jestem na twoim kanale :D

      Usuń
  6. Zdjęcia bardzo ciekawe i klimatyczne! :)
    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się, kiedy byłam w twoim wieku też pisałam blogi o wszystkim i o niczym, ale z czasem dowiesz się czym interesujesz się najbardziej i wtedy zaczniesz systematycznie pisać posty :)

    Pozdrawiam!
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! zdjęcia fenomenalne! Jest w nich jakaś magia! Tak trzymaj! ;*

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥