czwartek, 25 grudnia 2014

Back after a long break

No hejj , aż głupio mi pisać jakikolwiek post , ponieważ długo mnie nie było ... wiem że dużo was nie ma , ale jednak miałam te "poczucie winy" czy też "nieczyste sumienie" . Wiem , wiem moją wymówka zawsze jest brak czasu , nauka itd . Teraz przyznam się że po prostu nie chciało mi się pisać niczego ... Spowodowane było to też brakiem inspiracji czy też motywacji ? xD hmm powracam , ale to chyba tylko dzięki temu że teraz mam wile czasu , ponieważ są święta :D <3 <3 <3 Tak wg chciałam wam życzyć wszystko co najlepsze , dużo zdrowia , prezentów chodź wiem że nie są najważniejsze , czasu spędzonego z rodziną i przyjaciółmi . Nie jestem ani nigdy nie będę dobra w składaniu życzeń , zazwyczaj jeśli ktoś składa mi życzenia odpowiadam - nawzajem ! XD 
Mam nadzieje że teraz posty będą coraz to częściej i coraz to lepsze i mądrzejsze :3 Hahah . Upps , zapomniałabym .... ! Oczywiście życze wam udanego sylwka *.* Macie jakieś plany na sylwestra ?? Ten post jest bez zdjęć , ponieważ jest tylko po to żeby poinformować was że żyje i będe prowadziła nadal bloga .

OBIECUJE ! W NOWYM "SEZONIE" MOJEGO BLOGA BĘDĄ ZDJĘCIA , OUTFITY ITD <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥