czwartek, 21 sierpnia 2014

Ulubieńcy miesiąca - Sierpień















♥Te miny♥





Pyszna mrożona kawa , przepis dostałam od Przyjaciółki . <3 





Sierpień tak tak jeszcze się nie skończyła ... ale , ale już postanowiłam że zrobię ten właśnie post o rzeczach które w tym "miesiącu" mnie się przydały :)
 Peeling do ciała o zapachu brzoskwiniowym ,
Kupiony w Rossmanie za nie chałę 20 zł :) 
Zapach świetny i wydajny iż używa się go 2 razy w tygodniu !


 Jak widać mamy tu krem z bebeauty , doskonale nawilża i regeneruje suche oraz lekko popękane dłonie . Ja używałam go również do paznokci <3 Kupiony był w zwykłej drogerii :*


Żel pod prysznic ,o ile się nie mylę to zapach rabarbarowy , z firmy Palmolive . Po nim moja skóra stwała się taka ... mięka .  


 Tu mamy żele , truskawkowy i pomarańczowy :) Powiem wam szczerze wolałam truskawkowy :& Miał takie małe drobinki . Powiedziałabym że to Peeling 


 To zwykła firma ale gdy rozglądałam się i zobaczyłam taki fajny kolorek - Malinowy . No to musiałam powąchać i ten zapaszek mnie uwiódł :)
Szampon też jest bardzo " Fajny "


 Polecam i w sumie nie polecam , jedną wada jest że niby ma się zmyć po 6 myciach a zmywa się grubo po miesiącu :( , ja mam jeszcze pofarbowane aa za tydzień szkoła ! Mam się zemnie nabija że mi włosy zetnie ! xD



 Lakierki Genialne ! Gruby pędzelek i po prostu bomba .


Bardzo dobry korektor pod oczy , nie używam go za często ale na jakieś grubsze wyjście ... spisuje się wspaniale . Nie powiem wam w tym momencie ile kosztowała bo szczerze nie pamiętam !


Maskara - Bardzo dobrze wydłuża oraz pogrubia rzęsy :)  


 Podkład pod cienie do powiek , spisuje się dobrze w towarzystwie z cieniami poniżej :) Wytrzymują dłużej oraz lepiej widać cień !



Jeżeli wam się podobało wiecie co macie robić !
   

3 komentarze:

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥