sobota, 2 sierpnia 2014

Seconds, Minutes, Hours, Days ....

Hej myszki ! <3 <3 Szaleje na 150 % <3 Pofarbowałam  włoski szamponetką 2 raz w te wakacje . Dokładnie raz szamponetka a drugi raz pianką :) Farbowałam sobie końcówki :) Kolorek wyszedł mi świetny <3 Mowa o piance ( Miała być Czerwony ) A n moich ciemnych włosach wyszedł Wiśniowy ♥♥ Jestem trocha zawiedziona że wakacje tak szybko lecą :/ To jest nie wyobrażalne że nie dawno był 27 czerwiec i staliśmy na apelu : <
 Jednym słowem , Ok dwoma / trzema jak kto woli .. :D JESTEM ZAWIEDZIONA I WKURZONA :)  że tak szybko uciekają . Braknie  mi nie raz czasu na zaplanowane rzeczy :) W sumie to dobrze , ponieważ cały czas się Bawię i korzystam z tych wakacji w 100 & Kocham Wakacje , leżakowanie ( Choć muszę niestety w cieniu :O , ponieważ " mam bardzo delikatną skórę " ) To nie saą moje słowa :) Tylko mojej Alergoloczki :< Ahh . W każdym bądź razie jestem blada , ale wole być blada niż jakiś Murzyn - nie że obrażam Murzynów ... ale po prostu nie lubie ciemnego koloru skóry i do tego Skóry ze solarium ;( MASAKRA <33 Nie wyobrażam sobię mnie w takiej spalonej skórze ! Ale zawsze powtarzam , jak kto woli *.* Bardzo będę wdzięczna gdy poklikasz w klicki z postu o firmie SheInside <33 Kocham was i przepraszam że nie pisałam postów przez te dni ! Cały dzień zbierałam się do napisania go ale troszkę napisałam i ... Zapisałam x] Bo nie wiedziałam do czego mam dalej dążyć

1 komentarz:

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥