piątek, 15 sierpnia 2014

Other ...

Yoou <33 Co tam ? Siedzę , rozwiązując krzyżówkę . Gdy przeglądałam mojego bloga , czegoś mi zawsze brakuje ! ten wygląd ... , ten styl pisania ;C Podziwiam inne blogerki że są takie zapracowane i bardzo zżyte ze swoimi blogami . Wszystko takie idealne ! Jak zobaczyłam tą nazwę - Moją . Hahahahahha to po prostu mówię - Kurde jaka ja byłam głupia , chciałam prowadzić bloga  o jakiś beznadziejnych rzeczach :P  Myślałam na tym żeby zmienić nazwę mojego bloga :) , z tym pytaniem borykam się od rana ! Myślę że niedługo wymyśle coś .... Miejmy nadzieję ! Posty były typu ... - Hej jakiego chcecie posta ? - BEZNADZIEJNE  xD Serrio ! Ok wróćmy do tej obecnej chwili ! Jestem tak smutna ... myśląc że niedługo szkoła :( Muszę wybrać się na szkolne zakupy :O , pociesza mnie fakt że lubię "szkolne" zakupy ... tak jakoś fajnie ! Zawsze można zaszaleć i po kupić jakieś pierdołki :) . Jeżeli chcecie "houl" to piszcie :) Houl oczywiście o zakupach szkolnych ! :)

         Oczywiście spacer " Piątkowy " musi być :) :* 
                 
 ( Na tym zdjęciu jakby co nie spuchły mi wargi tylko wyciągłam język ! )




Kto próbował Bubble Tea z posta poniżej :) ? ! Pyszne ! 

Wakacje dobiegają końca :( wiem źle się to słyszy , ale niestety :( więc szalejcie najbardziej ! xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥