czwartek, 28 sierpnia 2014

Cooking !

Hejj Misśki ! Dzis piekłam placek ze względu na moje imieniny <3 , W tym poście postanowiłam pokazać wam w przybliżeniu jak można zrobić placek który ... w  wykonaniu jest banalny !:) Nie całe 45 minut ! :) Placek jest ze śliwkami :) lub jak kto woli :D , Można zrobić nie tylko z owocami :) Jeżeli ktoś lubi można zrobić z marchewką :*

POTRZEBUJEMY : 


( Cukier waniliowy mieszamy z 16.toma łyżkami cukru )

•5 jajek
•Proszek do pieczenia - 1 łyżeczka 
•margarynę Kasie
•mąkę krupczatkę oraz pszenną
•Ok 1 kg śliwek :*



No to Robimy ♥ :

Wydrąż pestki ze środka śliwki :)
♥♥

♥♥♥
 Do miski wrzuć margarynę , jajko i na oko .... wsyp troszkę cukru :) 

♥♥♥♥
"Rozbij" Margarynę z jakiem i cukrem !

♥♥♥♥♥
Dodawaj na przemian ... cukier i jajko :) ( dodawaj gdy ciasto przestanie chrupać - dźwięk cukru  )

♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥
Ciasto jest troszkę za luźne ..

♥♥♥♥♥♥♥♥
Więc dodajemy mąkę pszenna !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Następnie Krupczatkę ...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Mieszamy i dodajemy łyżeczkę proszku do pieczenia , ja dałam łyżkę _._ przez pomyłkę , ale gdy pomylicie się tak jak ja to nic się nie powinno stać :) 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Mieszamy , mieszamy żeby nie zostało żadnych grudek :) 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Tak wyglądało moje ciasto po wymieszaniu :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥







Tak to wygląda po nałożeniu śliwek :) Teraz tylko włożymy placek do piekarnika na 30 minut , aż placek będzie zarumieniony :* Piekarnik nagrzany do 180 stopni :)


























Obserwujcie , komętujcie , prubujcie !

6 komentarzy:

  1. też dziś postawiłam na śliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten blog.
    Może obserwacja za obserwacje, odpisz u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh takie mi brakuje polskich produktów a tym bardziej ciast!!! Te amerykańskie sie w ogóle nie równają naszym ;)

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie ma zdjęcia już po upieczeniu, ale zapowiada się pysznie :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥