poniedziałek, 11 sierpnia 2014

A happy day

Heejo , powracam po "długawej" przerwie , nie wiem co się ze mną działo :O , Jak zaczynałam pisać .... to nagle w mojej głowie świeciło pustka :) Już postem miałam się zająć dokładnie wczoraj rano . Niestety miałam wakacyjnego lenia :) Tak , tak WAKACYJNY <3 , dzisiaj z dziewczynami byłam w Poznaniu <3 <3 Autobusem :P Wpadłyśmy do Karmelkowa ♥ Jeej jak świetnie ! , wszędzie słodycze ! ( konkretnie lizaczki i cukierki ) Jak weszłam to tylko spojrzałam się na dziewczyny i - Wow - naprawdę , cała ściana w cukierkach . "Od koloru do wyboru" , akurat miałyśmy szczęście i jakaś kolonia tam była i mogłyśmy popatrzeć jak wyrabia się te słodkości <3 Jak kiedyś zobaczycie napis KARMELKOWO to polecam ... wejdźcie , ceny są nie na każdą kieszeń , ale jeżeli macie okazje to wiecie co macie zrobić :) 
Bubble Tea jest pyszne :) :* , ale nie w każdej miejscowości znajdziesz ten " Sklep " ? xD OK więc mam dla was przepis , który jest w sumie bardzo przybliżony ... nawet może taki sam <3 

Bubble Tea z miodową nutą

Składniki:

•4 łyżki tapioki (+ok. 2 szklanki wody na jej ugotowanie);

  • pół szklanki mleka (najlepiej zagęszczonego);
  • 0,5l wody;
  • 2 herbaty ekspresowe;
  • kilka łyżek miodu i cukru (w zależności od preferowanej słodkości).
Przygotowanie: do wrzącej, posłodzonej wody wrzuć tapiokę. Kiedy kuleczki wypłyną na wierzch zacznij odmierzać czas – gotuj je przez 15 minut (lub do czasu, aż zwiększą swoją objętość i staną się przezroczyste), a następnie odstaw na kwadrans do ostygnięcia (dopiero po 15 minutach możesz odcedzić tapiokę).
Przygotuj napój: połącz wodę (2 szklanki), mleko, miód i zaparzoną herbatę – proporcje uzależnij od swoich preferencji. Do szklanek wsyp odcedzoną tapiokę, zalej ją przygotowanym napojem i gotowe!
( Haczyk jest w tym że to właśnie topioki są w tym napoju najważniejsze ) :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥