czwartek, 3 lipca 2014

Holidays are just getting started

Heej <3 Oficjalnie mamy już wakacje. Niedawno pamiętam jak liczyłam ile dni zostało do końca roku ....   Wakacje dopiero się zaczynają wie myślę że się dobrze bawicie !  :* Ja otóż to myślę że Wakacje 2014 będą wyjątkowe <3  
Jestem bardzo " Zacofaną " osobą , jeżeli miałabym wam się tak szczerze przyznać do wczoraj nie próbowałam Arizony , oczywiście spróbowałam jej ponieważ byłam u cioci <3 Nie mogłam jej w sumie nigdzie znaleźć w żadnym z pobliskich sklepie w mojej okolicy . xD Moja ciocia mieszka nie daleko miasta w którym ją kupiłam . Gdy spojrzałam na regał z napojami ujrzałam właśnie te Niebiańskie picie AAaarizonę <3 Acch .  Pomyślałam sobie - Ochhh te te picie którym lansują się wszystkie Fejmy na Asku , musze je mieć ! - Tak też się stało ! ;)
W tym napoju spodobała mi się butelka . Ślicznaa <3 , ale " liczy się to co jest w środku " Aaa więc w środku jest coś pysznego , słodkiego ... coś dla mnie . Nie da się tego określić , jeżeli jeszcze tego nie próbowałaś/eś to mykaj do sklepu ( jeśli mieszkasz w  większej miejscowości ) i kup to PICIUU <3 , nie no ! Co ja gadam ?! Tylko ja chyba jej nie próbowałam  Ale okk , w każdym bądź razie jest Smaczna . :*
  




Dziś mój tata ma imieniny więc postanowiłam zrobić 
♥ Seernik na Zimno ♥

! Niestety tak szybko się zmył że nie zdążyłam zrobić zdjęcia !  
 Ale gwarantuje wam że był Pyszny 
   
Serdecznie was pozdrawiam <3 

Ps : Zastanawiałam się nad tym czy zacząć kręcić filmiki na 
You Tube jeśli jesteście za piszcie w komentarzach ... aa jeśli jesteście na nie ... również piszcie <3 Kocham was i do usłyszenia 

4 komentarze:

  1. Cudowny post no i oczywiście blog! Przeczytałam każdy post z osobna i jestem zachwycona ♥. Oczywiście zostaje stałą czytelniczką i już nie mogę się doczekać kolejnego postu! :) Mam nadzieję, że będzie już nie długo.

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/
    (Proszę o klikanie w linki w najnowszym poście, mam nadzieję, że pomożesz ♥)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak liczyłam dni, ale doszłam do wniosku, że czas mega szybko leci.
    Nawet nie zauważyłam kiedy ten rok minął :/
    A co do bloga, to muszę powiedzieć, że bardzo mi się podoba :)
    Mam nadzieje, że będę miała jeszcze okazję przeczytać następny post i zostawić komentarz..
    Życzę Ci, abyś dalej rozwija swojego bloga.
    Oczywiście obserwuje i zapraszam -> http://aleeksandrablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥