niedziela, 13 lipca 2014

hejka hejka ♥

Heej <3 Dzisiaj z takim "Pamiętnikowym" postem . To znaczy ... zwyczajnym . Nie wiem jak u was ale u mnie wakacje są GENIALNE ! ( W Kom napiszcie mi jak spędziliście do tej pory wakacje ) :) Wczoraj był najlepszy  dzień ¦ - koncert Sylwii Grzeszczak . Lubie jej piosenki i wg . Ją też Lubiłam .. ( Do wczoraj ) Nie byłam jej jakąś tam Fanką .... ale wczoraj se to zmieniło ! Jak ją zobaczyłam <33 Po prostu . <3 Miałam takie szczęście bo .... byłam najbliżej  sceny jak się dało :) Przy takich barierkach tak dokładniej :) Jej styl.... włosy i ten makijaż - piękny ;D  Patrzyłam tak na gazety , zdjęcia w internecie to powiem wam szczerze nie była taka śliczna jak na żywo :) Najbardziej podobało mi się w niej że miała czas i wyglądała na taką .... która śpiewa od serca  . Nie taka jakaś wypchana lala . Jeeej najważniejsze że mam autograf którym wam się pochwale bo nie wytrzymam ! Gdy Sylwia schodziła ze sceny podawała rękę niektórym i do tego ja ją dotkłam to było takie fajne uczucie :) HAhha znaczy się ona w sumie mnie dotkła <3












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥