czwartek, 24 lipca 2014

♥FIRMA SHEISIDE ♥

Hej dzisiaj wybiegam wam z firma SHEINSIDE . Jessy Parker ♥ Założył tak cudowny sklep Za to GO KOCHAM <33 
Moim ulubionym, ukochanym sklepem jest SheInside !!! Sklep kupił mnie całkowicie, dziewczyny nawet nie wiecie jakie oni mają ciuchy! No są przecudowne! Gdybym miała dużo pieniędzy to bym cały sklep im wykupiła i to z pewnością.! Jestem bardzo kobiecą dziewczyną więc kocham sukienki, spódniczki i ładne bluzki więc jeżeli macie podobne podejście do mojego zajrzyjcie tam a nie pożałujecie. Można się tam ubrać za naprawdę nie wiele :). Kocham ten sklep całym sercem i mam nadzieję, że za niedługo uda mi się coś wam z Niego pokazać :). Ale co do reszty, bluzy, swetry, spodenki... to o jejku...! Aż głowa boli od tych cudeniek i czasami wolę nie patrzeć, bo od razu wtedy pragnę to mieć.Więc dziewczęta dzisiaj pokaże wam moje ulubione ciuchy z tego sklepu i mam nadzieję, ze wam się spodoba i czekam na liczne komentarze, a i odwiedźcie 
koniecznie ten sklep!
                                                   
      KLICK                                         KLICK




     KLICK                                       KLICK 



       KLICK                                         KLICK

               KLICK                                       KLICK

Myślę że w minimalistycznej części pokazałam wam jakie rzeczy tam się kryją , pamiętajcie że jeśli kupujcie na tej stronie ... wysyłkę maci CAŁKOWICIE ZA DARMO ! 

! TU Proszę Macie Link do tej KRAINY UBRAŃ !
( NA SAMYM DOLE DAM CI LINKI DO BLUZEK itd :) )




 T-SHIRTS - TU 
KIMONA - TU 
SWETERKI - TU 
BLUZKI - TU
KOSZULKI  - TU 
BLUZY - TU 

SPÓDNICZKI - TU
SPODNIE - TU 
KOMBINEZONY - TU
LEGINSY - TU 



 KOMENTUJ , OBSERWUJ , KLICKAJ ♥






5 komentarzy:

  1. Lubię czytać takie posty :3
    Przeczytałam poprzednie i są świetne <3
    Śliczny nagłówek (zazdro)
    Poklikałyśmy
    Poklikasz w banery na naszych blogach? odwdzięczymy się :)

    aloohaparadise.blogspot.com
    kate-and-her-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Klikam :)
    diy-only-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , OBSERWUJĘ <3 Jak będziecie miały cs dziewczyyny klikajcie ja też wa chętnie po
      klikam <3

      Usuń
  3. Bardzo fajna bananowa koszulka.

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥