sobota, 21 czerwca 2014

Several days - holidays and boyfriend

 Hej kochani, nie było mnie tu prawie miesiąc! Zauważyłam że  w tym miesiącu dużo blogerek robiło sobie "wolne" od pisania postów .... Spowodowane było to zapewne zbliżającym się końcem roku i poprawianiem ocen . Przyznam się bez bicia ^^ troszkę nie chciało mi się wchodzić no Bloga i pisać jakiegokolwiek posta  . Nie wiem jak wy , ale ja nie bd miała paska ... troszkę żałuje :C :p , ale to nic w następnym roku bd lepiej :*  Z jednej trony ciesze się konczy się rok szkolny . Aaa z drugiej nie : ( . Nie wspominałam chyba ale kończę 6 klasę i ide do gimnazjum  . Będę musiał pożegnać się z moja starszą klasą , ponieważ jak w każdej szkole w gimnazjum się roztajemy  :( Będę tęsknić za moją klasą . Mimo kutni , skarg , obgadywania itd :) Wracając do mojego posta , jutro jadę nad morze , nw czy mam się cieszyć czy smucić :O   Ponieważ pogoda jest   F A T A L N A !  Raz leje deszcz że świata nie widać , aa za chwile słoneczko , wiaterek , chmurki :'( 

                                                                    ♥♥♥


Jeszcze troszkę i będą wakacje , w moim przypadku wakacje zaczynają się 27 czerwca <3 Jeej jeszcze ... 6 dni <3 

Proszę piszcie w komentarzach o czym byście chcieli posta , lub czego się chcecie o mnie dowiedzieć . Zapraszam na mojego Aska, pytajcie o co chcecie :* <3  http://ask.fm/PatrychaBix


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wiele pytań dotyczy : Jaki jest idealny chłopak , Ideał chłopaka itd , dla mnie chłopak powinien być przede wszystkim szczery ♥
Ważne jest aby był miły , troskliwy , kochający . Nie lube tego w chłopakach gdy przy kolegach są ... jacyś ... yy ... 
Dziwni , niemili , udający że nas nie lubią . Tak zazwyczaj chłopacy robią - popisują się żeby kolega się z niego nie wyśmiał :( Ale pomijając ten fakt ( nie mówię że każdy chłopak taki jest ) Wygląd nie powinien się do tego zaliczać ponieważ najważniejszy jest HARAKTER . Jeżeli mam mówimy o IDEALE to moim ideałem jest chłopak który : Jest wysoki , wysportowany , umięśniony , słodki , obronny ,taki który nie ugania się za innymi <3 niestety mało jest takich chłopaków ... To byłoby chyba tyle ,jak na dziś! Do następnego postu :*http://ask.fm/PatrychaBix

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥