środa, 25 czerwca 2014

Raining day

      No co tam ludziska ?? :* ♥  Mija dzień ... Niestety 
     

 :( Aa było tak super . Dzisiaj przyjechała do mnie moja przyjaciółka Natalia , pod wieczór musiała się już zbierać :CC Robiłyśmy sb taką "wiochę" :P , Umalowałyśmy się w jakieś czerwone pasy ( Na Twarzy) i chodziłyśmy p całej wsi , wieś wszystkim kojarzy się z mała miejscowością , z odludziem , z brakiem życia czy niejeżdżącymi samochodami :) Na mojej wiosce tak ni jest ... Jest bardzo ruchliwa jak na wieś :/ ( Mieszkam koło krzyżówki ) Co chwile słychać piski opon i przejeżdżające samochody , busy , ciężarówki . Pomijając tą HISTORIĘ wrócę naszego spotkania :P Wszyscy się na nas patrzyli jak na jakieś dziwolągi nawet jakaś dziewczynka stwierdziła że idzie Uffo :) Hahah nie mogłam z tego :D . Jesteśmy po postu Szalone :* i nie widzę nas jako UFO ! <3 Kiwałyśmy do każdego przyjeżdżającego kierowcy - trąbili na nas i wg <3  Niestety już Natki u mnie nie ma , ale pociesza mnie to że jutro w szkole się spotkamy ♥♥
#################################################################
Poora na pychotkę <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥