czwartek, 15 maja 2014

Skarpeteczkowo :D

Hej Kochani ! Jak leci ? Dziś już chyba 2 raz :) Ale to nic :D Ja nie mogę doczekać się weekendu! Na szczęście czas szybko upływa i zanim się obejrzę będzie już piątek ;)  Dzisiaj cały dzień przeleżałam z herbatką z cytrynką no i laptopem + Telewizor :) Co chwilkę mama przynosiła mi herbatę do łóżka. Gdy jestem chora czuję się jak Księżniczka ! Fajne uczucie , ale fajne nie jest to że jestem chora i się męczę ;< Uwielbiam takie dni jak laptop leżakuje ze mną :)

 Jednak trzeba zaspokoić Nudde ;// ponieważ jestem chora , i nie chodzę  do szkoły to się nudzę i wypisuje dziwne posty .
 Dzień jak każdy przeminoł : normalnie .
 

     
Malowałam sobie paznokcie , ale .... je zdrapałam :O bo sie nudziłam ;o  - Polecam genialnie zaspakaja nerwy !
Dzisiaj , była dosyć ładna pogoda , ale nie mogłam wyjść - CHOROBA


                                 
                                                 

1 komentarz:

  1. Ja również uwielbiam gdy leżę w ciepłym łózeczku z laptopem :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba,zaobserwuj i daj znać-na 100% się odwdzięcze !
    Trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥