środa, 14 maja 2014

Po kilku dniowej przerwie .... Nabytki - kwiecień

Heej , przepraszam że tak długo mnie nie było  :( jestem chora . Źle się czuje , ale postanowiłam do ws napisać :)  
Przepraszam za Jakość . zdjęć  . Zdjęcia robione z telefonu : 3.2 MP
                              Ziaja 

Krem Tani w takiej samej jak krem poniżej . 
Wspaniały Zapach <3

Naturalny krem Oliwkowy , dla skóry suchej i  normalnej :) Bardzo polecam ten krem , świetnie nawilża oraz można pozbyć się suchego naskórka np z czoła lub nosa :D W moim przypadku tak było .   

Wystarcza na Długo . Zależy od  : ilości smarowania  oraz ilości smarowania . Ja osobiście nie mam czasu na dbanie o cerę np  ; 2 - 3 razy dziennie . Smarowałam się raz i to na wieczór . Gdy szykowałam się spać .







Tu mamy również Zajke . Którą bardzo lubię . i jak najbardziej zachęcam do kupowania . <3 Krem bardzo tani .  Efekt po 2 - 3 stosowaniach
 

Krem rumiankowy , dla każdego rodzaju skóry . Świetny zapach . Cudowny efekt . Dzięki temu
Kremowi  pozbyłam się lekkiego trądziku na górnej Partii Policzków .  Kremy ziaja używam                                         już chyba od ...  lutego
                                  Ziaja znów :)
Jak wspomniałam lubię ta firmę . Szybki efekt jest najważniejszy . ! Krem nawilżający z

 D - panthenolem  








NATURA SILK -  jedwabna kuracja :D Najlepsza odżywka jaką miałam . Nawilża włosy .. Świetna . ! Wystarczy jedna kropla . Wsmarowuje są po umyciu włosów . Oczywiście włosy muszą być lekko np . wytarte ręcznikiem . Krople odżywki  smaruje na rękę i zaczynam wcierać we włosy . Polecam :) 





 Ten tusz do rzęs ,  wydłuża i pogrubia rzęsy . Gruby pędzelek podwija lekko rzęsę .  Tyle mogę powiedzieć o tej maskarze .









 To chyba tyle jak na dziś , jestem zadowolona z tych produktów : )

2 komentarze:

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥