czwartek, 8 maja 2014

Pazurki

Dziwne uczucie kiedy chciałam coś do was napisać ale kiedy byłam  już przy pisaniu posta po prostu nie miałam zielonego pojęcia co mogę wam powiedzieć dlatego dałam sobie spokój.
Zostałam poproszona o fotki, które przestawiają "jak maluję paznokcie". Na zdjęciach bardzo ciężko jest uchwycić technikę, sposób malowania, odpowiednią ilość lakieru itd. Ale przy okazji tekstu pisanego postaram się Wam przybliżyć jak to wszystko się dzieje, aby ułatwić sobie malowanie paznokci i przede wszystkim jak uzyskać zadowalający i estetyczny efekt końcowy. Technikę malowania należy wypracować sobie samemu, bo nie każdemu po prostu będzie wygodnie malować czyimś sposobem. Pięknie umalowane paznokcie to tak naprawdę efekt ćwiczeń, bo nic nie dzieje się od razu :) Poniżej wypunktowane są krok po kroku czynności jakie wykonuję, jednak warto wyjaśnić szerze parę rzeczy. 
Co tak naprawdę oznacza odpowiednia ilość lakieru potrzebna do pokrycia jednej warstwy? Ciężko jest określić konkretną ilość w kropelkach czy mililitrach. Ilość lakieru zależna jest od szerokości, długości płytki i konsystencji lakieru. Taką "idealną" ilość dla naszych paznokci musimy sobie wypracować metodą prób i błędów, starajcie się jednak nie dokładać lakieru. Uwierzcie mi, że po pewnym czasie nawet nie będziecie się zastanawiać ile nabrać lakieru, tylko po prostu będziecie malować :) Oczywiście to ja tak maluje . Ty możesz mieć inny sposób ... Napisz w Komentarzu 




Co potrzebujemy :

♦Tłusta Oliwka 
♦Patyczek
♦Top Coat - Lakier bezbarwny 
♦ Lakier :)


Tu jest dokładna instrukcja :





8 komentarzy:

  1. Fajne te tytułowe pazurki :)
    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo bardzo ladne te pazurki :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , chodzi Ci o Łucje ? ! Nie nie skopiowałam . Mogłabyś mi podać linka do jej bloga bo nie mogłam poszukać . Moja koleżanka mówiła mi że jest taka fajna :)

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądają. :)

    alexshia-a.blogspot.com | pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka :) podoba mi się tu ♥
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/hit-lights.html nowa notka! zapraszam gorąco na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa notka ja ostatnio z lenistwa chadzam do kosmetyczki :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post ! Może wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij i napisz mi w komentarzu, a ja zrobię to samo ;) ;*

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥