niedziela, 4 maja 2014

Moja Twarz , cera , pielęgnacja ♥

Najważniejsze w pielęgnacjii naszej cery jest nawilżanie jej, nawet jeśli Wasza jest tłusta to nie znaczy że nie trzeba jej nawilżać! Każdy typ skóry potrzebuje kremu który ją trochę ożywi, czy to sucha czy mieszacza czy tłusta. Moim kremem jak już część z Was wie jest od jakiegoś roku krem bambino dostępny w rossmanie za jakieś 5-6zł za duże opakowanie które starcza mi na pół roku przy baardzo intensywnym używaniu, więc baaardzo Wam polecam <3! Do tego posiada tlenek cynku który dodatkowo pomaga Wam w walce z pryszczami i zaskórnikami.


Maść cynkowa, kompletny hicior za 2 złote z apteki, nakładana punktowo na nasze pryszcze likwiduje lub zmniejsza je w przeciągu 2 dni gdzie normalnie męczymy się około tydzień grr...działa również na pierwsze oznaki ich pojawienia np. zaczerwienienia  i zapobiega dalszemu rozwojowi (wysusza punktowo pryszcze więc nie nakładamy na całą twarz!)



Maseczka z miodu, sięgamy do natury :). Miód w stosunku 1:1 mieszamy z bardzo ciepłą wodą i mieszamy do jednolitej masy i nakładamy na godzinkę na twarz, efekty Was zaskoczą! Skóra staje się miękka wszelkie wypryski złagodzone a przebarwienia znikają (oczywiście nie po pierwszym razie) - maseczkę robie rzadko .



Chciałabym dodać że podzieliłam się z Wami moimi 

sposobami i nie u każdego mogą się sprawdzić, nie 

jestem też zawodową kosmetyczką :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥