czwartek, 15 maja 2014

Coś tu !


Heej właśnie leżę w łóżku i odpoczywam . Jestem chora jak już wspomniałam jestem chora . ! Byyłam u lekarza i okazało sie że mam Anginę ! C: Boli Mnie Gardło .... Jutro miałam mieć robione szczepienie , ale Pani doktor przełożyła mi je za 2 tygodnie :) :) :) :) Sssuperr :* :*

Zastanawialiście się dlaczego mój blog ma taka nazwę ? Ja wiele razy . Wczoraj też . -,-
Postanowiłam wam to wytłumaczyć :P Mój pierwszy post dotyczył opieki nad chomikami :) 

to właśnieod tego się wzieło . Nieco zmieniłam swojego Blooga ? Bloga ? Z Wyglądu i Myślę że Bogi modowe są leprze  oraz pamiętniki z życia :) :D  Fotografie teeż są ok :)\Jeju ja mój internet dziś sie zacina :(

                     Tu mamy błyszczyk " rozpieszczający usta " 
         Truskawkowy zapach kusi .  Jest połysk i blask świetnie                            wyglądają na dużych , pełnych ustach  . 
                           Błyszczyk NIVEA - prezent 



                           Tu macie efekt na moich ustach 
                        po pomalowaniu pomadką ochronną 




    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥