sobota, 10 maja 2014

40 przypadkowych pytań ^.^

Odpowiem na 40 przypadkowych pytań :

1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
W sklepie
2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?.
Gryzłam :O
3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Taak :) Hhhahhahah 
4) Czy masz na sobie skarpetki?
Tak
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Nie nie byłam
6) Czy jest Ci gorąco?
Bardzo :) Duszno aż :D
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Herbatka <3 <3
8) Co ostatnio jadłaś?
Jogurt Naturalny z płatkami :)
9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
Na Fotelu .. przed telewizorem ^_^
10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Kolega mojego taty :O
11) Czy tesknisz za kimś teraz?
Za Natalią :( :(
12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Hmm , obejrzec do końca film i pujść spać :P
13) Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?Natalia Szymańska
14) Co chcesz wiedzieć ? Co sie stanie ?
Cy będzie 3 wojna , i czy będzie koniec świata :O
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Nie , nie mam .
16) Byłaś w tym roku u lekarza?
Nie . :) Od października 
17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
Przyjaciółka * raczej w domciu :) Na fotelu przed Telewizorem 
18) Czy masz opalenizne?
Nie , nie mogę się opalać ... Mam za delikatną skórę !
19) Czego teraz słuchasz?
Głosy Telewizora
20) Czy kolekcjonujesz cos?
Nie :(
21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Moja mame na kontrole -.-
22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
No pewnie c :
23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
Papap <3
24) Lubisz ostre przyprawy?
Kiedyś tak , teraz już nie zabardzo
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?
Nie mam prysznicu ?
26) Czy jesteś bogata?
Nie 
27) Jaka jest w Ciebie pogoda?
Nocna , ciepła , na burze 
28) O której godzinie budzisz się rano?
o 9 , 30 w weekendy . Aa w tygodniu to tak o 6.30 
29) Jaki film ostatnio widziałaś?
Oglądam teraz film , ale nw jaki tytuł bo pilot tak daleko !!!!
30) Jaki masz dzwonek w tel?
Lalalaal 
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Nie . Polska Naj :P Hahah
32) Ile masz rodzeństwa?
Jedną sis . 
33) Komputer stacjonarny czy laptop?
Laptop
34) Co planujesz dziś robić?
Iść  spać 
35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
Oj oj , chyba

 ze szczęścia :D
37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
Hamburgera . :( Ale Mam teraz apetyt na Haburgeraa . :(
38) Jaki jest Twój kolor oczu?
Nw , chyba sraczkowaty 
39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Spałam :) Zaiste 
40) Czy masz zwierzęta?
Mhm :0 

1 komentarz:

  1. Świetny TAG jeszcze się z takim nie spotkałam :)
    Zapraszam do mnie:
    http://life-is-beautiful17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥