poniedziałek, 20 stycznia 2014

Siemka , Czy wy tez nie możecie doczekać się FERII .? Bo ja , co dzień licze dni ; > wiem , wiem dziwne . <Bardzo >. Ale pocieszam się że już nie długo będą te ferie . Jakie macie plany .?? Ja w pierwszym Tygodniu będę na turnieju ( we Wtorek , i we Czartek ) Z tego nie jestem zbyt zadowolona że to w Ferie , Ale uwielbiam Wf , więc mogę się poświęcić ! xD TYlko najgorsze to że Turnieje rozpoczynają się o 9 .00 do 12 .00 <3 O _ o Ooo 9. 00 Hhaah ;( Ale To nic :* Mam nadzieje że czytacie mojego Bloga Moim postanowieniem jest Wstawiać co dzień Nowego Posta ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥