wtorek, 21 stycznia 2014

   Jak wam wspominałam , przyjaźnię  się z Natalia-Natką ;3 Ona jest Zajebista .... Wiem że co dzień wchodzi na tego bloga więc ten post chcę jej poświecić <3 mogę to nazwać przyjaźnią bo się nawzajem wspieramy. Niestety wiele dziewczyn z naszej Klasy chcę nam ta przyjaźń zepsuć ale my .... sie tym nie przejmujemy ( nawet nasz byłe Naj. koleżanki ) tego się nie spodziewałam  ponieważ w klasie I  / III za bardzo się nie lubiłyśmy <3 ;( Aaa więc opowiem wam o naszej przyjaźni i o dzisiejszym dniu . O matuniu , dziś na Języku polskim nasza wychowawczyni zorganizowała jakieś kółko .... ponieważ dziewczyny z klasy o to poprosiły . Pani mówiła że jesteśmy niezgrana klasą itd to było dziwne przyznam ... ale Natalia i ja walczyłyśmy jak Lwy <3 Hah kocham Ją za To <3 
 Kochana jutro mam nadzieje że ćwiczymy na W-f <3 :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz mile widziany
*Jeżeli blog Ci się spodobał - zaobserwuj, ja zrobię to samo u Ciebie
*Nie odpowiadam na LBA, choć dziękuję bardzo za wszelkie nominacje
*Odwiedzam blogi wszystkich komentujących
♥♥♥